Integracja enova365 z callback24

Integracja pozwala zebrać w jednym CRM-ie dane od osób, z którymi handlowcy prowadzą rozmowy przychodzące, wychodzdzące i pozyskane ze strony internetowej. W ramach dodatku klient otrzymuje usługę callback24 bezpłatnie na zawsze!

Callback24 to usługa dedykowana właścicielom firm, managerom, hadlowcom i marketerom.
Zwiększa liczbę klientów dzwoniących ze strony internetowej.

Główne jej korzyści to:
– możliwość śledzenia i analizowania połączeń przychodzących, wychodzących i callback (ze strony)
– zwiększenie liczby rozmów sprzedażowych
– poprawa doświadczeń u klientów
– badanie efektywności prowadzonego marketingu
– automatyzacja procesów sprzedażowych
– wiedza dotycząca leadów, które trafiają do handlowców
– weryfikacja pracy handlowców
– możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów przychodzących, wychodzących i callback
– analiza ścieżek zakupowych klientów

Integracja enova365 z callback24 wysyła i aktualizuje połączenia w enovie. Połączenia zawierają parametry:
– numer telefonu
– imię i nazwisko pracownika
– zamieszczoną notatkę
– tagi (rezultat rozmów)

Dane można wykorzystać na wiele organizacyjno – sprzedażowych sposobów – poniżej nasze propozycje, które można skonfigurować w enova365:
– Analityka BI wg dowolnego podziału np. Tagi, źródło (różne strony), handlowiec, numer telefonu, adres e-mail,
– Generowanie leadów i transakcji ze zdarzeń w CRM
– Generowanie zamówień i całego procesu dokumentów (Zamówienie, Faktura, Operacje Magazynowe, Księgowość)
– Kampanie marketingowe w oparciu o zebrane dane
– Weryfikacja pracy handlowców
– Statystyki połączeń przychodzących i wychodzących per telefon / handlowiec
– weryfikacja skuteczności rozmów handlowców

Istnieje możliwość pełnej personalizacji i rozwoju dodatku.
W tym celu prosimy o kontakt.

Autor rozwiązania

itDesk Sp. z o.o.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze