Analizy Handlowe

Szybkie i sprawne generowanie analiz handlowych (sprzedaży i zakupu) ma wielkie znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, zarówno produkcyjnej, jak i handlowej. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy sytuacja zmienia się na rynkach bardzo dynamicznie – osoby na stanowiskach kierowniczych potrzebują szybkiego dostępu do wyników i porównań dotyczących sprzedaży, aby sprawnie kierować firmą, ponieważ od tego zależy trafność ich decyzji.

Generowane analizy stanowią doskonałą podstawę nie tylko do działań handlowych, lecz także dla działań księgowych i marketingowych.

Moduł Analizy Handlowe w czasie rzeczywistym w trakcie pracy programu zapisuje „wielowarstwowe” dane generowane przez system enova365 w postaci „płaskiej”. Dzięki temu analizy za dowolne okresy wykonywane są potem błyskawicznie, w przeciągu kilku, kilkunastu sekund, nawet na bardzo dużych bazach danych.
Gotowe dane prezentowane są w formie tabeli z wynikami, którą można wyeksportować do Excela lub wydrukować. Możliwa jest także prezentacja graficzna w formie wykresów.

Moduł w pełni współpracuje z enova365, integrując się w 100% z interfejsem systemu. Oprócz osobnego folderu analizy ogólnej dostępne są także dodatkowe zakładki na kartach towaru i kontrahenta.

System jest w pełni konfigurowalny i pozwala wybierać, które definicje dokumentów mają trafić do analizy, oraz klasyfikować dokumenty. System pozwala także dynamicznie zmieniać raporty w oparciu o dostępne cechy towarów i kontrahentów.

Dla firm operujących na rabatach typu RETRO program Analizy pozwala także tworzyć raporty uwzględniające taki rabat dla towarów.

Przeznaczenie:

  • dla właściciela firmy
  • dla dyrektora handlowego
  • dla działu marketingu
  • dla przedstawicieli handlowych

Wybrane możliwości wykorzystania:

  • rozliczanie przedstawicieli handlowych
  • analiza dynamiki sprzedaży grupy towarowej/towaru
  • rozkład czasowy (dzienny, tygodniowy, dekadowy, miesięczny, kwartalny, roczny) ilościowy/wartościowy/wagowy zakupów i sprzedaży towarów z podziałem na cechy lub pojedyncze kartoteki
  • rozkład czasowy wartościowy/wagowy zakupów i sprzedaży dla/od klientów z podziałem na cechy lub pojedyncze kartoteki
  • zestawienia porównawcze dwóch dowolnych okresów
  • analizy sumaryczne dla wybranych kartotek klientów/towarów
  • analizy porównawcze z podziałem na wybrane/wszystkie magazyny
  • analizy z rozbiciem na definicje dokumentów, ich serii czy też zdefiniowanych cech do nich

Moduł Analizy dodaje też na listach faktur sprzedaży workery, które umożliwiają umieszczanie na standardowych listach dokumentów danych z analiz, co w sposób zauważalny podnosi szybkość działania list, na których prezentowana jest np. marża.

Autor rozwiązania

X DEFT Sp. z o.o. Sp. k.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze