System ERP enova365 w branży handel i e-commerce

Program do obsługi sklepu internetowego – ERP dla e-commerce

Program do obsługi e-commerce – usprawnij obsługę Klientów

Testuj bezpłatnie
otwarty na integracje
Zintegrowane

Zintegruj swój sklep lub system Marketing Automation z ERP dla e-commerce enova365. Jest to możliwe dzięki otwartej strukturze.

wydajnosc
Zoptymalizowane

System ERP w e-commerce pozwoli Ci skuteczniej zarządzać stanami magazynowymi, zamówieniami i zasobami ludzkimi.

Hosting w chmurze
Dostępne w chmurze

enova365, program ERP do sklepu internetowego, ułatwia zarządzanie firmą o strukturze rozproszonej. Możesz zainstalować go w chmurze

Rozwiązania branżowe
Dla Twojej branży

System ERP dla e-commerce to kompletne i nowoczesne narzędzie do obsługi procesów biznesowych w firmach o różnych profilach.

Poznaj możliwości enova365 systemu ERP dla e-commerce

Obsługa zamówień i magazynów

Zarządzanie produktami i cennikami

Integracja ze sklepem internetowym

Omnichannel w CRM

Rozliczanie i księgowość

Obsługa zamówień i magazynów

Program enova365 do obsługi magazynu pomoże Ci zoptymalizować obsługę zamówień w firmie oraz kontrolę aktualnych i przyszłych stanów magazynowych..

  • Zarządzaj towarami z poziomu programu ERP enova365, który umożliwia podział asortymentu na kilka magazynów. Otrzymasz również możliwość wyboru metody obrotowej. 
  • enova365 umożliwia zaplanowanie rozkładu towarów i momentów zamówień. Wszystko to dzięki zaawansowanemu raportowaniu, które pozwala ocenić między innymi trendy w sprzedaży towarów czy powiązania między produktami. 
  • Za pomocą systemu enova365 wystawisz standardowe dokumenty rozchodu (WZ, RW), przychodu (PZ, PW) oraz przesunięcia międzymagazynowego (MM). 
  • Program ERP enova365 umożliwia wycenę zapasów magazynowych według wybranej metody obrotu. Do dyspozycji masz między innymi metodę wyceny zapasów FIFO, LIFO lub inną, na przykład według daty ważności.
  • Program enova365 usprawnia również zarządzanie reklamacjami i zwrotami do magazynu.

screen z systemu erp enova365 obsługa magazynu

Zarządzanie produktami i cennikami

System ERP enova365 pozwala sprawnie zarządzać danymi produktów, cennikami i rabatami. Umożliwia również pełną kontrolę nad zamówieniami w Twoim sklepie. 

  • Możesz zarządzać wszystkimi produktami dostępnymi w sklepie z poziomu systemu ERP enova365.
  • Otrzymujesz możliwość definiowania wielu rodzajów cen sprzedaży oraz ustalenia metody ich wyliczania. Z poziomu ERP enova365 możesz zarządzać rabatami oraz promocjami czasowymi.
  • Dzięki ERP e-commerce może usprawnić wystawianie dokumentów sprzedaży i zarządzanie paragonami oraz fakturami, między innym tymi do paragonów, korygującymi, zaliczkowymi i pro formami.
  • Możesz zarządzać wieloma sklepami internetowymi w ramach jednego systemu ERP.

screen z systemu erp enova365 - zarządzanie produktami

Integracja ze sklepem internetowym

Jeżeli zdecydujesz się na enova365, otrzymasz możliwość zintegrowania systemu z Twoim sklepem internetowym. System enova365 pozwoli Ci na zarządzanie e-commerce w jednym miejscu.

  • System enova365 umożliwia definiowanie sklepów internetowych, z którymi będzie współpracować. Pozwala także na obsługę wielu instancji sklepów, w których każda może mieć własny zestaw parametrów dotyczących integracji. 
  • enova365 pozwala również na wysyłanie do e-sklepów kartotek towarowych wraz z możliwością dołączenia zdjęć oraz przypisania towarów do grup – kategorii.
  • Program enova365 pozwala na przesyłanie stanów towarów w magazynach określonych w konfiguracji sklepu. 
  • Z enova365 otrzymasz możliwość pobierania zamówień i tworzenia dowolnych dokumentów wraz z informacjami o sposobach zapłaty i dostawy oraz aktualizacji ich statusu w e-sklepie. 
  • Dzięki naszemu systemowi ERP e-commerce zyskujesz  możliwość automatycznego zakładania kart kontrahentów, którzy utworzyli konta w e-sklepie oraz złożyli zamówienie. 
  • enova365 oferuje gotowe integracje z platformami Magento, PrestaShop, Shoper, Allegro.

screen z systemu erp enova365 raporty i zestawinia

Omnichannel w CRM

    System ERP umożliwia również zarządzanie danymi kontrahentów oraz zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży w ramach jednej bazy.

    • enova365 gromadzi w jednym systemie kartoteki klienta z różnych miejsc: sklepów, witryn, mediów społecznościowych.
    • Decydujący się na nasze oprogramowanie ERP e-commerce zyskuje możliwość wysyłki masowych maili i powiadomień bezpośrednio z systemu.
    • enova365 umożliwia podział informacji o sprzedaży na kontrahentów oraz grupy kontrahentów.
    • Nasz system ERP dla e-commerce jest stale aktualizowany, tak by był zgodny z obowiązującym prawem. Masz możliwość tworzenia bazy kontrahentów dostosowanej do wymogów rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    ewidencja zakupów w systemie erp enova365 - screen

    Rozliczanie i księgowość

    Oprogramowanie enova365 dla sklepu internetowego umożliwia zbieranie i rozliczanie w jednym miejscu wszystkich operacji finansowych. System ERP dla e-commerce zapewni Ci bezpieczeństwo i stabilność Twojego e-biznesu.

    • Otrzymasz możliwość adnotacji różnego typu płatności, np. dokonanych za pomocą przelewu czy karty kredytowej.
    • Dzięki naszemu systemowi ERP e-commerce zyskuje integrację z wybranymi serwisami bankowymi. Kontroluj stany finansowe bezpośrednio w systemie i łącz przelewy z zamówieniami.
    • ERP dla e-commerce od enova365 gwarantuje wystawianie faktur i paragonów, a także dostosowanie ich do nowych wymogów prawa. Wszystko to otrzymujesz w cenie aktualizacji systemu.
    • System ERP dla e-commerce ułatwi Ci eksport dokumentów i informacji księgowych do Twojego biura rachunkowego.
    • enova365 umożliwia również zarządzanie harmonogramem pracy i rozliczeniami płacowymi pracowników.

    bi-raportowanie

    Jesteśmy Gotowi na e-commerce! A Ty?

    Sprawdź co nowego przygotowaliśmy z myślą o branży e-handlu

    VAT ecommerce w Twojej firmie

    Poznaj nowe przepisy dotyczące handlu transgranicznego. Dowiedz się więcej o nowym pakiecie VAT e-commerce z naszego przewodnika.

    Gotowi na e-commerce miniprzewodnik

    Chcesz sprzedawać online? Masz sklep internetowy? Pobierz bezpłatny przewodnik z gotowymi podpowiedziami dla e-commerce!

    Gotowi na ecommerce promocja

    Zyskaj rabat nawet do 50% i kompleksowo obsługuj swój sklep internetowy! Promocja trwa tylko do 30 września 2021.

    ERP dla e-commerce – kiedy go potrzebujesz?

    Odpowiedź jest prosta – to rozwiązanie przyda Ci się niemal na każdym etapie prowadzenia sklepu internetowego. Jeżeli chcesz prowadzić swój biznes efektywniej i wygodniej zarządzać wszystkimi informacjami, odpowiedzią na Twoje potrzeby jest program ERP dla e-commerce. System enova365 usprawni gromadzenie, przechowywanie oraz analizę danych pochodzących ze sklepu internetowego.

    Obejmuje on cały szereg obszarów związanych z prowadzeniem działalności w Internecie. Wśród nich znajdują się: Business Intelligence, Handel i Magazyn, Sprzedaż i CRM, Finanse i Księgowość, Kadry Płace i HR, Procesy, Projekty i Usługi, a także Produkcja. Jeżeli prowadzisz jednocześnie sklep internetowy i stacjonarny, otrzymujesz możliwość połączenia informacji z obu tych miejsc w jednym systemie ERP. E-business i sklep stacjonarny będą połączone dzięki enova365. Jednoczesna analiza informacji z nich zgromadzonych w jednym miejscu umożliwia efektywniejsze zarządzanie prowadzoną firmą.

    Na czym polega integracja ERP z e-commerce w enova365?

    Dzięki połączeniu systemu ERP oraz e-commerce zyskasz jeszcze więcej możliwości. Wymiana informacji pomiędzy tymi rozwiązaniami pomoże Ci dostrzec zależności, o których wcześniej nawet nie pomyślałeś. Dodatkowo możesz usprawnić procesy zachodzące w firmie. Jak przebiega integracja ERP z e-commerce w enova365?

    Cały proces opiera się na technologii Web Service. Dzięki temu moduły Twojego systemu ERP są uzupełniane o funkcjonalności związane z automatycznym uzupełnianiem danych ze sklepu internetowego. Jedną z największych zalet systemu enova365 jest możliwość wyboru dogodnej opcji spośród kilku platform e-commerce. Wśród nich znajdują się Shoper, PrestaShop, Magento czy WooCommerce.

    Aby zyskać możliwość integracji ERP z e-commerce, system enova365 należy uzupełnić o moduł e-Sklepy konektor. Dzięki temu oba oprogramowania będą współpracowały ze sobą bez żadnych zakłóceń. System enova365 odpowiada za logistykę i sprzedaż. Bezpośrednio z programu ERP możesz pobierać zamówienia, aktualizować stany magazynowe czy też przesyłać zdjęcia produktów do sklepu internetowego.

    Połączenie ERP z e-commerce pozwoli Ci na zautomatyzowanie wyżej wymienionych działań. Jest to możliwe dzięki modułowi Harmonogram Zadań. Ta część systemu enova365 pomoże Ci zorganizować realizację cyklicznych procesów. Sam decydujesz, co i w jakim momencie system zrobi za Ciebie. 

    System ERP dla e-commerce sprawia, że zyskujesz pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w Twojej firmie. Nie wiąże się to jednak z dodatkowymi obowiązkami. Co więcej, dzięki temu rozwiązaniu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze.

    Zobacz, jak działa integracja enova365 z platformą e-commerce


    Aktualizuj dostępne w e-sklepie produkty oraz kontroluj aktualne i przyszłe stany magazynowe bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Zobacz, jak możesz zoptymalizować obsługę zamówień ze sklepu internetowego z pomocą modułu e-sklep Konektor.

    Funkcje enova365 polecane dla Ciebie

    enova365 handel
    Handel

    ERP dla e-commerce od enova365 umożliwia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.

    Sprzedaż (CRM)
    CRM

    System enova365 jest wzbogacony o narzędzia do kreowania relacji z klientami, zarządzania nimi i ich podtrzymywania.

    enova365 ksiega handlowa
    Księga Handlowa

    To nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe.

    enova365 księga inwentarzowa
    Księga Inwentarzowa

    Pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy według Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości.

    enova365 kadry płace
    Kadry Płace

    Kadry i Płace w enova365 to skuteczne narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników.

    enova365 workflow
    Workflow

    Organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych, które zachodzą w obrębie innych modułów enova365.

    enova365 e-sklepy konektor
    e-Sklep

    Elastyczny moduł zapewniający integrację enova365 ze sklepami internetowymi.

    enova365 Integrator
    Integrator

    enova365 Integrator to uniwersalne narzędzie do integracji innych systemów z enova365.

    Czyją pracę usprawni enova365 jako system ERP w e-commerce?

    Właściciel
    Księgowa
    Magazynier
    Właściciel

    System enova365 zapewnia pełną kontrolę nad pracą e-sklepu. Bez wątpienia jest to skuteczne i bezpieczne oprogramowanie sklepu internetowego.

    Księgowa

    System enova365 ułatwia rozliczanie sprzedaży – w pełnej zgodzie z obowiązującym prawem.

    Magazynier

    System enova365 umożliwia płynną obsługę magazynu – nawet w okresie świątecznym.  

    Zastanawiasz się jak dzięki systemowi ERP zintegrowanemu ze sklepem internetowym rozwinąć biznes?

    Badania statystyczne, pokazują że coraz więcej osób rozwija swój biznes w Internecie. Chcesz otworzyć sklep internetowy, ale nie wiesz od czego zacząć?
    W ebooku Podwójna moc e-sprzedaży znajdziesz rozwiązania technologiczne, które w tym pomogą. 


    W publikacji znajdziesz informacje:

    • Dlaczego warto sprzedawać w internecie?
    • Jak sklep internetowy pomaga w sprzedaży?
    • Co sprawia, że system ERP zintegrowany z e-sklepem ma większą moc?

    • System ERP w e-commerce od enova365 – sam wybierasz, jak korzystasz!

    enova365 gwarantuje swoim klientom możliwość korzystania z systemu ERP w dwóch wariantach. Pierwszy z nich to standardowa forma zakupu, czyli licencja „na własność”, którą otrzymasz po uregulowaniu opłaty jednorazowej. Drugie rozwiązanie to system abonamentowy. W tym przypadku otrzymasz dostęp do programu ERP dla e-commerce w zamian za miesięczny abonament. 

    Dodatkowo otrzymujesz możliwość pracy z różnych urządzeń. Możesz zdecydować się na opcję standard, która sprawdzi się doskonale podczas obsługi programu na komputerach stacjonarnych. Oprogramowanie ERP dostępne jest w wersji okienkowej, opartej o tradycyjne okienka Windows forms. Drugim rozwiązaniem jest opcja multi, w której otrzymujesz dostęp do systemu dopasowanego do każdego urządzenia – również urządzeń mobilnych. Sprawdzi się doskonale w przypadku tabletów, laptopów oraz telefonów komórkowych.

    Pamiętaj! Na jednym z etapów wdrożenia nasz Autoryzowany Partner przeprowadza dogłębną analizę firmy zarówno pod względem informatycznym, jak i biznesowym. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy lub planujesz taki krok, warto o tym poinformować już w tym momencie. Autoryzowany Partner dopasuje oprogramowanie do Twoich wymagań i oczekiwań, by dzięki usprawnieniom wprowadzonym dzięki ERP e-commerce rósł w oczach.

    Jeżeli chcesz wprowadzić integrację w innym terminie, zawsze masz możliwość późniejszego rozbudowania ERP dla e-commerce. System enova365 dla e-commerce to wszystko, czego potrzebujesz i wtedy, kiedy potrzebujesz.

    • Zalety integracji ERP z e-commerce w enova365

    Kiedy zdecydujesz się na integrację ERP z platformą e-commerce, część zadań będziesz mógł wykonywać bezpośrednio w enova365. Dzięki temu możesz zoptymalizować czas poświęcony na realizację działań z obszaru logistyki i sprzedaży. Program enova365 przejmie od e-commerce takie działania jak tworzenie grup towarów, aktualizacja stanu magazynowego, dodawanie zdjęć towarów. Te informacje będą przesyłane bezpośrednio z systemu enova365 do Twojego sklepu internetowego.

    Z kolei platforma e-commerce będzie dzieliła się z systemem ERP informacjami dotyczącymi zamówień, klientów oraz towarów. Dzięki temu zyskujesz nie tylko atrakcyjnie wizualny sklep internetowy, ale również doskonały system do zarządzania zasobami firmy.

    Warto zwrócić szczególną uwagę na moduł Business Intelligence w systemie enova365. Jest to narzędzie, które odpowiada za zbieranie informacji z wszystkich obszarów oprogramowania ERP dla e-commerce. Na ich podstawie tworzone są uporządkowane zbiory danych przedstawione w formie wizualnej. 

    Dzięki tak zaprezentowanym informacjom możesz podejmować lepsze, bo świadome decyzje biznesowe. Dodatkową zaletą jest możliwość stworzenia autorskich wskaźników przez każdego użytkownika.  

    Dostosuj do swojego biznesu 

    W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności.

    banner-obszar-1
    System ERP enova365

    Zobacz jak system enova365 usprawnia pracę i organizuje procesy w firmach!

    Zaufali nam

    enova365 pomaga rozwijać biznes licznym przedsiębiorstwom i instytucjom. Zobacz czyje procesy biznesowe wspiera nasz produkt.

    logo stowarzyszenie księgowych w polsce
    logo 4f
    Oxyline
    wdrożenie systemu ERP enova365 w iTaxi
    Logo Payroll 360
    loko Sklepopon
    Logo Smart Automation
    Logo supober
    ikona demo systemu ERP enova365
    Wersja demo systemu enova365

    Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

    prezentacja
    Umów bezpłatną prezentację

    Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365