DSI enova2Baselinker

Umożliwia integrację enova365 z platformą BaseLinker.

System zapewnia stałą wymianę informacji o zamówieniach i produktach pomiędzy enova365 a platformą BaseLinker. Umożliwia m.in. obsługę zamówień, synchronizację stanów magazynowych. Obecnie posiada ponad 300 integracji do wykorzystania m.in. w Amazon, InPost, DPD, Allegro, Empik.

Funkcje realizowane przez kolektor:

  • import zamówień (dane zamówienia, pozycje zamówienia, dane kontrahenta, płatność) z BaseLinker do systemu enova365 za pomocą API Baselinker, który umożliwia wymianę informacji z zewnętrznym systemem,
  • integracja udostępnia pobieranie kartotek towarowych z API Baselinker,
  • możliwość przypisania konta np. allegro osobno do magazynów czy serii dokumentów w celu późniejszej analizy sprzedaży,
  • do systemu enova365 pobierane są również statusy zamówień, sposoby płatności (i ich realizacja) oraz sposoby dostawy (i ich lokalizacje),
  • wyświetlanie historii pobranych zamówień.

Obsługa zamówień w systemie ERP przy integracji BaseLinker:

  • przesyłanie zamówień z BaseLinker do ERP (enova365),
  • aktualizacja statusów płatności i dat wpłat w systemie, które zostały zarejestrowane przez BaseLinker,
  • uaktualnienie statusów zamówienia w ERP na podstawie danych z BaseLinker,
  • wystawienie w ERP faktury lub paragonu ,
  • zafiskalizowanie paragonu,
  • wydrukowanie faktury.
Autor rozwiązania

DEVELSOFT Sp. z o.o.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze