Mobilny Handlowiec

Aplikacja Mobilny Handlowiec jest pierwszym rozwiązaniem na rynku, które współpracowało w systemem enova365. Dodatek Mobilny Handlowiec dla enova365 została stworzona z myślą o sprzedaży typu vanselling (sprzedaż z samochodu) oraz preselling (zbieranie zamówień). Dedykowana jest przedstawicielom handlowym oraz mobilnym sprzedawcom pracującym poza budynkiem firmy i potrzebującym bieżącego wglądu do dokumentów sprzedażowych oraz ofert. Działania handlowców mobilnych zostają usystematyzowany i usprawniony.
Rozwiązanie oferuje pełną, dwukierunkową synchronizację dokumentów i danych poprzez sieć Internet pomiędzy systemem enova365 i urządzeniem mobilnym opartym o system Android od wersji 4.4.

Dzięki aplikacji można usprawnić:

  • przyjmowanie zamówień
  • wystawianie dokumentów sprzedaży Faktura/Paragon
  • wystawianie wydań magazynowych WZ
  • inwentaryzację towarów i materiałów reklamowych
  • monitorowanie uzyskanych wyników
  • pełna kontrola nad listą towarów i usług wraz z wyświetlaniem danych szczegółowych i cen
  • bezpośredni dostęp do listy kontrahentów, ich adresów, stanu zadłużenia, historii zamówień

Mobilny Handlowiec umożliwia pełne wsparcie pracy przedstawicieli handlowych. Z poziomu aplikacji ma on możliwość obsługi dokumentów, a także sprawdzania danych kontrahentów. Aplikacja mobilna umożliwia wystawienie dokumentów handlowych, wprowadzanie dokumentów zakupu oraz wystawianie dokumentów sprzedaży z poziomu urządzenia, usprawniając tym samym działania przedstawiciela handlowego, ponieważ nie traci on czasu na zjeżdżanie do firmy, aby wszystko wprowadzić do systemu. Urządzenie działa w trybie offline, a następnie synchronizuje dane z enova365.

Program dla handlowców zintegrowany z systemem enova365, wspiera także kontrolę magazynu. Handlowiec ma możliwość prowadzić pełną ewidencję stanów magazynowych – od sprawdzania dostępnych towarów, poprzez wystawianie dokumentów wydania magazynowego, ale także ewidencję zamówień przeznaczonych do już realizacji.

Pracę handlowców wspiera również możliwość szybkiego dostępu do informacji odnośnie kontrahentów. Dodatek umożliwia pobieranie danych kontrahentów i sprawdzanie jaki towar został przez nich poprzednio zamówiony. System mobilny pokazuje ceny, marże i aktualny stan płatności odbiorcy. Dzięki temu handlowiec ma możliwość na bieżąco kontrolować zadłużenie kontrahentów.

Dodatek działa w komunikacji obustronnej, dzięki czemu w systemie enova365 przedstawiciel handlowy ma możliwość tworzenia i drukowania zestawień oraz sortowania danych np. w celu szybszego wyszukiwania po dowolnych cechach. Wszelkie dokumenty mogą być wystawiane przy użyciu czytnika kodów kreskowych (opcja zależna od modelu urządzenia).

Oprogramowanie Mobilny Handlowiec enova365 jest aplikacją mobilną, dostępną w wersji dla Windows Mobile, Windows CE oraz dla urządzeń z systemem Android.

 

Autor rozwiązania

X DEFT Sp. z o.o. Sp. k.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze