enovy Google Kalendarz

Moduł enovy Google Kalendarz jest funkcjonalnym dodatkiem do systemu ERP enova365 przeznaczonym do synchronizacji zadań stworzonych w programie enova365 z tymi zapisanymi w kalendarzu Google. Dodatek powstał z myślą o właścicielach firm, dziale marketingu, przedstawicielach handlowych i wszystkich tych, którzy na co dzień pracują na module CRM.

Opis działania

Dodatek: enovy Google Kalendarz, po osiągnięciu synchronizacji, działa w obie strony, co oznacza, że zarówno zadania z enovy365 zostaną dodane do Google kalendarza na powiązanym koncie, jak również są pobierane z kalendarza i zapisywane w programie enova365 dla zalogowanego operatora. Dzięki temu synchronizacji ulegają takie dane jak: data i czas rozpoczęcia zadania, data i czas zakończenia zadania i o ile istnieje, także adres powiązany z danym zadaniem.

Dodatek enovy Google Kalendarz umożliwia:

  • planowanie spotkań,
  • usystematyzowanie wyznaczonych zadań,
  • niezależnie od miejsca wgląd do harmonogramu.
enovy Kalendarz już nie pozwoli zapomnieć o tym, co istotne.
Jest z tobą zawsze i wszędzie!

Autor rozwiązania:

Datio sp. z o.o.

Autor rozwiązania

Datio sp. z o.o.

Poznaj więcej informacji o tym Partnerze