Strona główna > Zaufali nam
Historie naszych Klientów
87% Użytkowników jest zadowolonych z funkcjonalności enova365,
84% Klientów ceni system za jego intuicyjność,
88% z nich poleciłoby enova365 innym firmom!
Przeczytaj dlaczego!
Wybór nowego oprogramowania wynikał z potrzeby usprawnienia procesu zamówień poprzez wdrożenie nowego programu zakupowego. Po ponad rocznych badaniach rynku i zmianach organizacyjnych w hotelu, który rozpatrywał również możliwość wdrożenia nowego oprogramowania finansowo-księgowego, zdecydowaliśmy się na enova365. Wskazówkami przy wyborze była kompleksowość systemu i szybkość wdrożenia, co było kluczowe, aby uniknąć przerw w działalności. enova365 spełniła nasze oczekiwania, co skłoniło nas do wdrożenia trzech modułów: handlu, księgowości i kadr.
Wraz z rozwojem działalności zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu enova365 od producenta Soneta oraz ExpertWMS® od DataConsult. Dzięki wdrożeniu oprogramowań: enova36 oraz ExpertWMS®, możemy pracować o wiele efektywniej. Oba systemy są zintegrowane na poziomie producenckim, dzięki temu mamy pełną kontrolę nad partiami oraz stanami magazynowymi. Wyeliminowaliśmy także pomyłki podczas wydawania towaru. Posiadane narzędzia pozwalają na sprawne zamawianie, śledzenie towarów w czasie rzeczywistym, zautomatyzowanie procesu sprzedaży i inwentaryzacji, możliwość generowania różnych raportów oraz obsługę wielu procesów przy jednocześnie skutecznym zarządzaniu zasobami firmy.
Chcieliśmy znaleźć system ERP, który pomoże nam lepiej zarządzać danymi i procesami produkcyjnymi. Naszym celem była standaryzacja działań na różnych poziomach organizacji, usprawnienia operacji i zwiększenie efektywności oraz poprawa raportowania i analizy danych. Po dokładnych poszukiwaniach rozwiązań systemów ERP, postanowiliśmy nawiązać współpracę z firmą DPS Systems. (...) Dzięki wdrożeniu enova365 w różnych obszarach, od logistyki po produkcję udało nam się spójnie opracować usprawnienia w procesach cyfrowych.
Z punktu widzenia efektywności pracy enova365 pozwala na wprowadzanie licznych automatyzacji, m.in. dzięki zastosowaniu schematów księgowych, czy licznych możliwości importu danych z innych systemów do enova365, jak również bardzo przyjemny dla użytkownika i dostępny dla wszystkich użytkowników sposób eksportu danych z enova365 do Excela.
Dzięki enova365, bez problemu przeszliśmy przez wdrożenie PPK, oraz intensywne zmiany w systemie podatkowym. Usprawniliśmy procesy dotyczące pracowników oddelegowanych, a także obsługę dokumentacji związanej z odzieżą roboczą, czy wyposażeniem BHP. Co więcej, enova365 pozwala na wprowadzenie pewnych personalizacji modyfikacji wynikających właśnie ze specyfiki firmy.
W Stowarzyszeniu WIOSNA ważna jest dla nas otwartość na rozwój, a także ciągłość w ulepszaniu narzędzi, które pozwalają nam na skuteczniejszą pomoc tysiącom potrzebującym rodzin. Do tej pory system ERP sprawdził się w długofalowej współpracy, a współpraca z producentem systemu w ramach partnerstwa biznesowego przebiegała bez zarzutu. To właśnie te sprawy były i są najistotniejsze w pracy z systemem enova365.
Kluczowym atutem branym przy wyborze oprogramowania była możliwość stałego monitorowania budżetów realizowanych inwestycji. Pozwala to na efektywne planowanie przepływów pieniędzy i kalkulowanie wydatków na każdym etapie projektu. Opiekę nad naszym systemem powierzyliśmy firmie Comdrev. Partner zapoznał się z naszymi oczekiwaniami i zaproponował oprogramowanie, które zostało uszyte na miarę naszych potrzeb. To była bardzo dobra decyzja.
Dzięki enova365, bez problemu przeszliśmy przez wdrożenie PPK, oraz intensywne zmiany w systemie podatkowym. Usprawniliśmy procesy dotyczące pracowników oddelegowanych, a także obsługę dokumentacji związanej z odzieżą roboczą, czy wyposażeniem BHP. Co więcej, enova365 pozwala na wprowadzenie pewnych personalizacji modyfikacji wynikających właśnie ze specyfiki firmy.
Młyny Szczepanki, to kolejna firma z branży produkcyjnej, która usprawniła swoje procesy biznesowe z enova365. Od 30 lat z sukcesem łączy doświadczenie i tradycję z nowoczesnymi technologiami. To jeden z największych producentów mąki w Polsce, zatem i wyzwania jakie postawili systemowi ERP były bardzo duże. Po wdrożeniu systemu ERP enova365 nie musimy martwić się o zmiany w przepisach. W systemie zostały zaimplementowane główne procesy handlowe - od rejestracji kontraktu, poprzez zamówienia aż do finalnej faktury. Dzięki możliwościom enova365 mogliśmy opracować nowy schemat pracy usprawniający wiele zadań wykonywanych przez poszczególnych pracowników.
Po wdrożeniu systemu ERP enova365 nie musimy martwić się o zmiany w przepisach. W systemie zostały zaimplementowane główne procesy handlowe - od rejestracji kontraktu, poprzez zamówienia aż do finalnej faktury. Potrójny proces akceptacji limitów kredytowych daje nam bezpieczeństwo w rozliczeniach z naszymi odbiorcami. Dzięki możliwościom enova365 mogliśmy opracować nowy schemat pracy usprawniający wiele zadań wykonywanych przez poszczególnych pracowników.
Zaczęliśmy poszukiwać nowego systemu ze względu na wymogi prawne, takie jak np. wdrożenie JPK. Mieliśmy świadomość, że wdrożenie nowego systemu będzie wyzwaniem zarówno dla nas, jak i dla firmy wdrażającej. Każdy nasz dział funkcjonuje jako odrębna jednostka. Po wielu prezentacjach zdecydowaliśmy się na wybór systemu enova365, ponieważ dawał nam największe możliwości dostosowania do specyfiki naszej działalności.
Przed wdrożeniem enova365 przedstawiciele handlowi nie mieli dostępu do aktualnych stanów magazynowych, dzięki wdrożeniu modułu Przedstawiciel Handlowy usprawniliśmy przepływ informacji i pracę całego działu. Teraz handlowcy składają zamówienia z dowolnego miejsca w Polsce, bezpośrednio w systemie enova365.
System enova365 znacząco usprawnił pracę wszystkich spółek wchodzących w skład naszej grupy. Zoptymalizowaliśmy dostarczanie pasków wypłat, pracownicy otrzymują zaszyfrowane informacje za pomocą wiadomości e-mail. Dzięki systemowi enova365 dokonaliśmy optymalizacji procesów handlowych branży rolnej.
Wdrożenie kolektorów enova365 na magazynie przyspieszyło czas wydawania, ale co najważniejsze pozwoliło w pełni zarządzać datami ważności, co w branży spożywczej jest nieodzowne. Dzięki EDI wymiana zamówień i faktur z odbiorcami została zautomatyzowana – wszystkie dokumenty w obydwu kierunkach są w tej chwili przesyłane w wersji elektronicznej.
Nasza grupa dynamicznie się rozwija, a żeby sprawnie nią zarządzać, potrzebowaliśmy nowoczesnego rozwiązania informatycznego. Wcześniej korzystaliśmy z narzędzi, które obsługiwały podstawowe obszary działalności firmy. Narzędzia te nie spełniały naszych potrzeb związanych z rozwojem firmy, dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu zintegrowanego systemu klasy ERP.
Wdrożenie kolektorów na magazynie przyspieszyło czas wydawania, ale co najważniejsze pozwoliło w pełni zarządzać datami ważności, co w branży spożywczej jest nieodzowne. Ponadto, obsługa za pomocą kolektorów i kodów kreskowych praktycznie do zera zminimalizowała liczbę pomyłek w trakcie wydawania. Dzięki EDI wymiana zamówień i faktur z odbiorcami została zautomatyzowana – wszystkie dokumenty w obydwu kierunkach są w tej chwili przesyłane w wersji elektronicznej.