procesy

Procesy

System do zadań specjalnych – z Workflow procesy będą przebiegać płynnie

Testuj bezpłatnie
Przejrzysty
Przejrzysty

Zaprojektowany tak, że każdy może go obsłużyć – bez względu na stanowisko.

Intuicyjny
Intuicyjny

Otrzymujesz powiadomienia i podpowiedzi od momentu uruchomienia systemu. Lista zadań wygodna w nawigacji.

Automatyczny
Automatyczny

System inicjuje procesy oraz przypomnienia o ich rozpoczęciu, zgodnie z harmonogramem.

Mobilny
Mobilny

Podobnie jak cały system enova365 – moduł Workflow jest dostępny na większości urządzeń mobilnych. 

Poznaj możliwości

Oprogramowanie Workflow
Przepływ i ewidencja dokumentów
Harmonogram zadań
Edycja procesów i zastępstwa

Oprogramowanie Workflow

System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę.  Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.

  • Po uruchomieniu systemu pojawia się wygodna w nawigacji lista zadań oraz powiadomienia o czynnościach do wykonania.
  • Po wybraniu zadania z listy powiadomień, otwiera się formularz kreatora, który pokazuje zestaw kroków do uzupełnienia. Dzięki temu wiesz, na jakim etapie jest realizowany proces.
  • Zadanie jest oznaczone jako zrealizowane, po tym, jak zakończysz pracę z kreatorem. Jeśli zostaną spełnione określone warunki, proces przechodzi do kolejnego etapu.
  • To Ty wyznaczasz te warunki, na przykład: wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu. 
  • Możesz również zainicjować dowolny proces z poziomu listy, a następnie obserwować status jego realizacji. 

gif rozwiązana
przeplyw-ewidencja

Przepływ i ewidencja dokumentów

System zarządzania dokumentami w firmie to DMS (Document Management System), czyli zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym.

Moduł wspiera czynności przechowywania, porządkowania i archiwizowania danych. Posiada też opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu. 

Harmonogram zadań

Program do harmonogramów to narzędzie, które może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym czasie. Odpowiednio skonfigurowany dopilnuje, by zadania rozpoczęły się zgodnie z planem.

  • Przypomni o zaległych płatnościach i prześle komunikat do dłużnika.
  • Zaimportuje kursy walut o określonej przez użytkownika godzinie.
  • Wyśle przypomnienie do dyrektora o akceptacji kosztów.
  • Program do harmonogramowania wygeneruje specyfikację projektu wraz z fakturą, która trafi do Klienta.

Edycja procesów i zastępstwa

Dzięki wykorzystaniu Workflow masz pewność, iż zadania trafią do odpowiednich osób – nawet w okresach urlopowych czy przy dużej rotacji pracowników. System wylicza zastępstwa na podstawie wniosków urlopowych i innych nieobecności.

  • Automatycznie przesyła dokumenty do właściwych osób zgodnie ze strukturą firmy.
  • Możesz śledzić etap przetwarzania dokumentów – na każdym etapie procesu.
  • Działania można monitorować przez Internet. Dzięki temu wiesz, czy udało się znaleźć zastępstwo i czy proces pracy nie został wstrzymany.

Funkcje enova365 polecane dla Ciebie

enova365 workflow
Workflow

Automatyzację procesów i prostych czynności - stwórz automatyczne procesy w Twojej firmie

enova365 dms
DMS

Szybki wgląd do dokumentów oraz spraw i obieg dokumentów pomiędzy działami w firmie

Analizy
Podgląd

Kontrola wyników pracy dzięki szybkiemu dostępowi do danych

Business Inteligence
Business Intelligence

Wiedza o stanie realizacji zadań i procesów bezpośrednio w systemie

enova365 harmonogram zadan
Harmonogram Zadań

Akcje dotychczas wykonywane przez użytkownika będą inicjowane w określonym czasie 

enova365 workflow w pulpitach
Workflow w pulpitach
Automatyzacja procesów w pulpitach pracowników i kierowników
enova365 e-mail
e-mail
Wiadomości z informacja o postępie pracy wysyłane po konkretnych zdarzeniach. Automatycznie!

Kto skorzysta z zalet enova365?

Dyrektor finansowy
Specjalista ds. HR
Asystent biura
Dyrektor finansowy

System enova365 oferuje błyskawiczny wgląd w wybrane dokumenty np. wnioski inwestycyjne, dokumenty finansowe i kosztowe. Pomaga w optymalizacji procesów biznesowych.

Specjalista ds. HR

System enova365 spaja ze sobą dane z obszarów kadrowych i automatyzuje obieg dokumentów (CV, zaświadczenia itp.). Informacje mogą być pobierane z formularza, poczty, systemu CRM. 

Asystent biura

System enova365, jako system archiwizacji dokumentów, inicjuje porządek w obiegu dokumentów, które trafiają do biura. Asystent ma kontrolę nad ich przepływem i decyduje o tym, kto powinien je otrzymać. 

banner-obszar-1

Dostosuj do swojego biznesu 

W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności.

v

Zobacz jak system enova365 wspiera procesy w firmie Oxyline!

Zaufali nam

enova365 pomaga rozwijać biznes licznym przedsiębiortwom instytucjom. Zobacz czyje procesy biznesowe wspiera nasz produkt.

lazienki
Demo
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365