Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego sieci partnerskiej systemu ERP enova365
- prowadzanie analiz systemowych i tworzenie dokumentacji funkcjonalnej
- uczestnictwo w rozbudowywaniu i testowaniu nowych rozwiązań aplikacji
- przygotowywanie raportów i analiz
- udział w pracach związanych z rozbudową narzędzi do wspomagania pracy w CRM
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (informatyczne lub ekonomiczne)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP lub w IT- warunek konieczny
- znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP (w szczególności obszarów CRM) – warunek konieczny
- znajomość tematyki zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- doświadczenie w pracy z klientem – łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
- umiejętność tworzenia dokumentacji merytorycznej i technicznej
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych (SQL, Oracle)
- podstawowa znajomość języka C#
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- długoterminową współpracę
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- parking samochodowy i rowerowy