Konsultant systemu ERP ds. technicznych w dziale wsparcia

Zakres obowiązków:

  • zdalna pomoc partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji funkcjonalności ogólnosystemowych przez wewnętrzny system zgłoszeń lub konsultacje telefoniczne
  • klasyfikacja i analiza przychodzących zgłoszeń, identyfikacja przyczyn zaistniałych błędów
  • eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem produkcyjnym
  • przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
  • uczestnictwo w testowaniu aplikacji
  • definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz prezentacji

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT
  • umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w pracy z klientem oraz umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji
  • łatwość redagowania dokumentacji
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • inicjatywa i entuzjazm w działaniu
  • umiejętności analityczne
  • znajomość w stopniu podstawowym języka SQL, Systemów Windows
  • wiedza ogólna w zakresie IT

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość języka C# / podstaw programowania
  • znajomość Azure DevOps

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • praca w modelu hybrydowym (co 2 tygodnie spotykamy się w biurze)
  • elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
  • udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach
  • podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
  • szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.