Konsultant systemu ERP ds. technicznych w dziale wsparcia

Zakres obowiązków:

  • zdalna pomoc partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji funkcjonalności ogólnosystemowych przez wewnętrzny system zgłoszeń lub konsultacje telefoniczne
  • klasyfikacja i analiza przychodzących zgłoszeń, identyfikacja przyczyn zaistniałych błędów
  • eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem produkcyjnym
  • przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji do systemu
  • uczestnictwo w testowaniu aplikacji
  • definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz prezentacji

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT
  • umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w pracy z klientem oraz umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji
  • łatwość redagowania dokumentacji
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • inicjatywa i entuzjazm w działaniu
  • umiejętności analityczne
  • znajomość w stopniu podstawowym języka SQL, Systemów Windows
  • wiedza ogólna w zakresie IT

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość języka C# / podstaw programowania
  • znajomość Azure DevOps

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w modelu hybrydowym
  • szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.