Strona główna > Zaufali nam > Szulc Serwis
Szulc Serwis
Wzmocnienie procesu serwisu drukarek z oprogramowaniem enova365
Partner wdrażający: XLE sp. z o.o. zobacz wizytówkę
Arkadiusz Szulc
Arkadiusz Szulc
System enova365 został w 100% przystosowany do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu systemu, firma zyskała przejrzystość w rozliczaniu kontraktów oraz odzyskała cenny czas.
Charakterystyka firmy:
Arkadiusz Szulc SZULC SERWIS to firma świadcząca usługi związane z kopiarkami - najem, dzierżawę, serwis oraz sprzedaż kopiarek od 1999 roku. Wśród obsługiwanych klientów znajduje się m.in. Ikea, MIR, Szpitale Pomorskie. Istotnym elementem współpracy z klientami Szulc Serwis jest odpowiadanie na potrzeby każdego klienta w sposób przekraczający jego oczekiwania. Stąd wynikła koncepcja wdrożenia systemu, który usprawni zarządzanie usługami firmy oraz pozwoli na uporządkowane działania w relacjach z klientami.
Wyzwania postawione przed systemem:
Właściciel Szulc Serwis o szukał rozwiązania, które zapewni zmniejszenie liczby programów związanych z obsługą zleceń serwisowych oraz procesami handlowymi. Zarządzanie zleceniami serwisowymi odbywało się w sposób manualny, w oparciu o dokumenty w formie papierowej, arkusz Excel oraz różne programy do zarządzania działalnością przedsiębiorstwa. Ponadto stosowane oprogramowanie nie zapewniało zintegrowania procesów z związanych z gospodarką magazynową pomiędzy obszarami serwis - handel.
Wskazano również na potrzebę integracji systemu rozliczającego klientów pod kątem ilości wykonywanych wydruków na urządzeniach wynajętych klientom z systemem enova365 i zautomatyzowania procesu fakturowania.
Opis wdrożenia
System ERP enova365 - opis i korzyści z wdrożenia:
Wdrożenie systemu enova365 przeprowadzone po analizie potrzeb firmy, z dopasowaniem do specyfiki firmy wraz z przeszkoleniem pracowników, którzy są użytkownikami systemu, wniosło szereg korzyści, takich jak:
- usprawnienie zarządzania kluczowymi obszarami funkcjonowania firmy: serwisu, wynajmu i sprzedaży,
- optymalizacja procesu przyjmowania dostaw i fakturowania od głównego dostawcy dzięki wykorzystaniu mechanizmu elektronicznej wymiany danych EDI: pracownik przetwarza plik XML wygenerowany przez dostawcę na fakturę zakupu – oszczędzając czas i eliminując błędy,
- umożliwienie importu odczytów liczników z pliku typu Excel poprzez kod (dla urządzeń, które nie wysyłają liczników wiadomością e-mail,
- efektywniejsze wykorzystanie zasobów ludzkich oraz zasobów materialnych, przestrzeni,
- minimalizacja ilości dokumentów związanych ze sprzedażą i serwisem,
- zautomatyzowanie procesu zleceń serwisowych, z bieżącą informacją do każdego klienta o statusie zlecenia,
- usprawnienie przepływu danych między magazynem a sprzedażą,
- możliwość analizy danych z przepływu zasobów oraz ze sprzedaży,
- zautomatyzowanie procesu fakturowania,
- ułatwienie rozliczeń usług wypożyczania drukarek poprzez wprowadzenie integracji zliczania przeprowadzonych wydruków na poszczególnych drukarkach, którymi dysponują klienci w ramach usługi wypożyczenia,
- uproszczenie zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa,
- umożliwienie zdalnej obsługi oprogramowania - wykorzystanie aplikacji enova365 przez pracowników (serwisantów) w terenie, z podpisem klienta Szulc serwis na urządzeniu mobilnym,
- wzmocnienie wizerunku firmy
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły dodatkowe
Pulpity