Strona główna > Zaufali nam > Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Wdrożenie systemu ERP enova365 w administracji publicznej
Partner wdrażający: Comp-Tech sp. z o.o. zobacz wizytówkę
Aneta Wiercińska-Ziobrowska, Główny Księgowy
Aneta Wiercińska-Ziobrowska, Główny Księgowy
Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu w zasadniczy sposób odciążony został dział księgowości. Kompleksowość rozwiązania przekłada się bezpośrednio na jakość raportów kosztowych które otrzymuje Dyrekcja Pogotowia
Wyzwania postawione przed systemem ERP enova365:
Co miesiąc otrzymywaliśmy około 500 rachunków od naszych pracowników kontraktowych. Każdy z tych dokumentów należy zweryfikować, opisać i zaksięgować. Niestety dokumenty nie spływały w sposób uporządkowany co powodowało ciągłą pracę działu księgowości z dokumentami „kontraktowymi”. Dokumenty były wystawiane często z błędami merytorycznymi co powodowało konieczność poprawek, korekt, etc., Zapanowanie nad kosztami było w zasadzie niewykonalne…. Średni czas obsługi dokumentów sięgał nawet dwóch tygodni.
Opis wdrożenia
Wdrożone rozwiązanie przyniosło nam wiele korzyści, najważniejsze z nich:
- oszczędność czasu – cały proces obsługi dokumentów wynosi obecnie dwa dni!
- precyzja w podziale kosztów dzięki rejestracji pracy na zespołach
- automatyzacja księgowań
- regularność i kompletność dokumentów
- możliwość planowania i zarządzania kosztami kontraktów
- brak konieczności weryfikacji ponad 500 dokumentów (faktur kontraktowych)