Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Wdrożenie systemu ERP enova365 w administracji publicznej

Partner wdrażający: Comp-Tech sp. z o.o. zobacz wizytówkę

Aneta Wiercińska-Ziobrowska, Główny Księgowy
Aneta Wiercińska-Ziobrowska, Główny Księgowy

Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu w zasadniczy sposób odciążony został dział księgowości. Kompleksowość rozwiązania przekłada się bezpośrednio na jakość raportów kosztowych które otrzymuje Dyrekcja Pogotowia

Wyzwania postawione przed systemem ERP enova365:

Co miesiąc otrzymywaliśmy około 500 rachunków od naszych pracowników kontraktowych. Każdy z tych dokumentów należy zweryfikować, opisać i zaksięgować. Niestety dokumenty nie spływały w  sposób uporządkowany co powodowało ciągłą pracę działu księgowości z dokumentami „kontraktowymi”. Dokumenty były wystawiane często z błędami merytorycznymi co powodowało konieczność poprawek, korekt, etc., Zapanowanie nad kosztami było w zasadzie niewykonalne…. Średni czas obsługi dokumentów sięgał nawet dwóch tygodni. 

Opis wdrożenia

Wdrożone rozwiązanie przyniosło nam wiele korzyści, najważniejsze z nich: 

  • oszczędność czasu – cały proces obsługi dokumentów wynosi obecnie dwa dni! 
  • precyzja w podziale kosztów dzięki rejestracji pracy na zespołach
  • automatyzacja księgowań
  • regularność i kompletność dokumentów 
  • możliwość planowania i zarządzania kosztami kontraktów
  • brak konieczności weryfikacji ponad 500 dokumentów (faktur kontraktowych)
ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365