Strona główna > Zaufali nam > Neptun Ship Service
Neptun Ship Service Ltd.
Wdrożenie systemu ERP enova365

Partner wdrażający: XLE zobacz wizytówkę
Eugeniusz Kwiatkowski, Prezes zarządu
Eugeniusz Kwiatkowski, Prezes zarządu
Po wstępnej analizie naszych potrzeb i zapoznaniu się z możliwościami, jakie daje system enova365, podjęliśmy decyzję o zakupie i wdrożeniu tego właśnie oprogramowania. Jednym z głównych celów wdrożenia nowego systemu była potrzeba wprowadzenia elastycznego, bezpiecznego, zintegrowanego systemu do wspierania sprzedaży, w tym bieżącego monitorowania stanu magazynu oraz sprawnego zarządzania zamówieniami wraz z ich rozliczeniem.
Charakterystyka firmy:
Neptun Ship Service Ltd. Sp. z o.o. to jedna z większych firm shipchandlerskich w Polsce z siedzibą i sklepem żeglarskim w Gdyni oraz oddziałami w Gdańsku i Szczecinie, która obsługuje statki we wszystkich polskich portach morskich. Firma oferuje szeroką gamę produktów - prowiant, artykuły techniczne i kantynowe (alkohole, papierosy). Każdy amator, który wyśle do nas zapytanie, otrzymuje kompleksową, profesjonalną ofertę.
Wyzwania postawione przed systemem:
Wdrożenie enova365 objęło swoim zasięgiem spółki w Gdyni, jak też oddziały w Gdańsku i Szczecinie oraz gdański sklep żeglarski i magazyny.
Na potrzeby firmy zakupione zostały moduły podstawowe: Handel, Kadry Płace, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa, Podgląd, oraz moduły dodatkowe: Elektroniczne wyciągi bankowe, Harmonogram zadań, e-mail i EDI.
Opis wdrożenia
Korzyści:
Wdrożenie systemu enova365 usprawniło zarządzanie kluczowymi obszarami firmy: handlu i zarządzaniem gospodarką magazynową. Zaimplementowana automatyzacja procesów fakturowania, sprzedaży i zakupów wpłynęła na eliminację błędów wynikających z wykonywania powtarzalnych czynności oraz na wzrost wydajności pracy. Znaczna oszczędność czasu została dodatkowo uzyskana poprzez przyśpieszenie procesu rozliczania stanu magazynów. Ponadto nasze dane zostały ujęte w zamkniętym, bezpiecznym obiegu, dzięki czemu dostęp mają tylko wskazane osoby - w dowolnym czasie i miejscu mają wgląd do danych oraz dzięki integracji mogą korzystać z jednej bazy dla różnych obszarów biznesowych firmy. Kolejne korzyści to też pełna kontrola rozrachunków oraz efektywne przygotowywanie bieżącej sprawozdawczości, usprawnienie ewidencjonowania danych dotyczących klientów i kontrahentów oraz poprawa wizerunku spółki.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe
Pulpity