Strona główna > Zaufali nam > Przedsiębiorstwo HATOR Adam Marczak
Przedsiębiorstwo HATOR Adam Marczak
Wdrożenie systemu ERP enova365 w biurze rachunkowym

Partner wdrażający: ENTEO sp. z o.o. Zobacz wizytówkę
Adam Marczak, właściciel biura rachunkowego
Adam Marczak, właściciel biura rachunkowego
Szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli nam pracować w rozproszonej strukturze organizacyjnej oraz w dużej mobilności. Dodatkowo oczekiwaliśmy od oprogramowania czegoś więcej niż podstawowych funkcji księgowych czy płacowych, tak aby Nasze biuro mogło wdrożyć nowoczesne usługi i tym samym zyskać przewagę konkurencyjną na rynku usług księgowych. Dlatego wybraliśmy enova365.
Po wdrożeniu systemu enova365 odnotowaliśmy przyrost nowych klientów biura o 38%.
Opis wdrożenia systemu dla firm enova365:
Charakterystyka firmy:
Biuro Rachunkowe HATOR proponuje kompleksowe usługi dla firm, stowarzyszeń i fundacji w zakresie prowadzenia księgowości, kadr i płac, a także BHP i PPOŻ.
Naszym Klientom oferujemy nie tylko usługi tradycyjnego biura rachunkowego, ale także usługi mobilnego biura rachunkowego.
Usługa mobilnego biura rachunkowego kierowana jest przede wszystkim do Klientów, którzy z różnych powodów nie chcą i nie mogą przekazywać dokumentów księgowych do stacjonarnego biura rachunkowego lub po prostu nie mają czasu na wizyty w stacjonarnym biurze rachunkowym.
Wyzwania postawione przed systemem ERP:
- Rozproszona struktura naszej organizacji;
- Duża mobilność pracowników biura HATOR;
- Ergonomia pracy i intuicyjność rozwiązania ERP;
- Sprawna i szybka komunikacja z klientami biura przy pomocy rozwiązań klienckich dedykowanych biurom rachunkowym;
- Bezpieczeństwo danych;
- Profesjonalne i rzetelne wsparcie ze strony producenta w zakresie zmian prawnych i Autoryzowanego Partnera w zakresie wdrożenia i serwisu.
Korzyści z wdrożenia systemu informatycznego dla firm enova365:
- Wdrożenie systemu enova365 pomogło nam stworzyć sprawny organizm, w którym każdy z nas pracując w innej lokalizacji łączy się do tej samej bazy, dzieląc się zadaniami i weryfikując wspólną pracę.
- Wprowadziliśmy usługę dedykowanych kont klienckich w oparciu o Pulpit Klienta Biura rachunkowego.
- Wdrożyliśmy moduł dodatkowy – Praca na wielu bazach. Rozwiązanie pomogło nam zoptymalizować czas obsługi comiesięcznych zadań związanych na przykład z wysyłką e-deklaracji
- Stały dostęp do danych w chmurze obliczeniowej.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe