Wybrałem system enova365 z dwóch powodów. Po pierwsze przed wdrożeniem współpracowaliśmy z tą firmą pomagając im w marketingu, dzięki czemu dobrze się poznaliśmy i wiem, na jakich wartościach jest budowana ta firma. Decydującym kryterium była dla mnie nowoczesność tej aplikacji-po zbadaniu kilku rozwiązań uznaliśmy, że interfejs, a co za tym idzie mała bariera wejścia związana z enova365 najbardziej nam odpowiada. Mamy młody zespół i wygoda oraz "współczesność" narzędzia księgowego jest dla nas bardzo istotna.
Harbingers to agencja skupiająca ekspertów w dziedzinie digital marketingu. Ich misją jest skuteczny rozwój widoczności i sprzedaży online dla e-sklepów, firm b2b oraz producentów zarówno w Polsce, jak i na świecie. W ubiegłym roku zdobyli 10 nominacji w konkursie Global Search Awards, 6 nominacji i 1 nagrodę za najlepszą kampanię w Europie w konkursie European Search Awards. Zaczynali jako kilkuosobowy zespół i od tego czasu powiększyli swoje szeregi ponad 10-krotnie. Mają apetyt na więcej i nie zwalniają tempa!
Sytuacja przed wdrożeniem:
Stale rosnąca popularność systemu enova365 to wynik dążenia do tego, aby we współczesnym biznesie dominowały najbardziej wygodne i wszechstronne narzędzia IT. Nowy system ERP ma:
Być aktualizowany i dostosowywany do zmieniających się przepisów prawa oraz trendów rynkowych,
Wpłynąć na poprawę komunikacji pomiędzy wszystkimi działami firmy i monitorować jakie usługi są najczęściej sprzedawane, a które z nich generują największe zyski finansowe oraz ile potencjalnych projektów kończy się na etapie rozmowy strategicznej a ile zawarciem kontraktu,
Pozwalać na wgląd w dane w czasie rzeczywistym zapewniając wsparcie procesu decyzyjnego m. in. w planowaniu zwiększania zatrudnienia zespołów o dodatkowych specjalistów.
Opis wdrożenia
Wdrożenie enova365 przyczyniło się do:
Automatyzacji procesów ewidencjonowania oraz dekretowania dokumentów księgowych,
Pełnej kontroli nad przepływami finansowymi; zarówno tych rozliczonych jaki i zaplanowanych na przyszłość zdarzeń związanych z przychodami i wydatkami środków finansowych w firmie,
Skrócenia o połowę czasu na wykonywanie rutynowych zadań takich jak np. fakturowanie umów czy elektroniczna wysyłka dokumentów z obszaru kadrowego i księgowego,
Prognozowania i kontroli realizacji zleceń, aby na podstawie twardych danych zidentyfikować ewentualne przeszkody, które mogłyby utrudniać lub spowalniać rozwój firmy,
Uruchomienia dodatkowego, elastycznego i wydajnego narzędzia do raportowania jakim jest business intelligence, dzięki któremu można przeliczyć kreatywność na twarde finansowe KPI i dokładnie określić efektywność zwieranych kontraktów.
Pliki wykorzystywane do prawidłowego działania naszego serwisu m.in. zapamiętują preferowany przez użytkownika język i sesję użytkownika. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w taki sposób, że niezbędne pliki cookies nie będą zbierane, ale może to spowodować nieprawidłowe działanie naszego serwisu.
Analityczne
Pliki analityczne umożliwiają tworzenie statystyk odwiedzin i źródeł ruchu w serwisie. Dzięki tym plikom wiemy jak poruszasz się w serwisie. Używamy ich, aby ulepszać nasz serwis i usługi.
Marketingowe
Pliki marketingowe pozwalają nam na wyświetlanie reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań oraz mierzenie ich skuteczności