Przedstawiciel Handlowy

Buduj stabilne relacje z Klientem, pracuj z dowolnego miejsca i miej dostęp do pełnej historii kontaktu

enova365 Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy, aplikacja łącząca w sobie najbardziej przydatne w codziennej pracy handlowca funkcje sytemu enova365, dostępna na urządzeniach mobilnych: notebookach i smartfonach.

Funkcjonalność modułu enova365 Przedstawiciel Handlowy:

  • wystawianie dokumentów handlowych: zapytań, ofert, zamówień,
  • przeglądanie innych dokumentów: faktur, ofert i zamówień do dostawców,
  • planowanie i realizacja wizyt u klientów,
  • rejestracja zdarzeń i zadań związanych z obsługą klienta,
  • prowadzenie i rejestracja korespondencji (wbudowany Klient poczty e-mail),
  • tworzenie cenników, rejestrowanie rabatów,
  • monitorowanie realizacji zamówień,
  • kontrola zapłat,
  • łączenie wpłat i wypłat z realizowanymi zadaniami,
  • przeglądanie i analiza zestawień,
  • integracja z kalendarzem Google,
  • wyznaczanie tras przy pomocy Google Maps,
  • integracja z bazą GUS.

Zobacz w jakich obszarach wykorzystasz funkcję modułu enova365 Przedstawiciel Handlowy