Praca Zdalna

Praca Zdalna – pracuj bezpiecznie i zwiększ efektywność.

Praca Zdalna enova365 to moduł, który powstał w odpowiedzi na potrzeby związane z coraz większym udziałem pracy rozproszonej wśród przedsiębiorstw. Dzięki swojej przejrzystej budowie, pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Może być stosowany zarówno w zespołach, które realizują pracę stacjonarnie, jak i w modelu zdalnym, kiedy pracownicy nie kontaktują się ze sobą bezpośrednio. Dzięki budowie hierarchicznej w łatwy sposób pozwala na znalezienie się w strukturze zadań. Pomaga w skutecznym i sprawnym raportowaniu pracy.

Funkcjonalności modułu enova365 Praca Zdalna:

  • Moje aktywności – zakładka zawiera zadania, które przydzielone są do konkretnego użytkownika. Mają one usystematyzowaną strukturę drzewa, tak aby dokładnie wiedzieć z jakimi wytycznymi i wizjami związane są zlecone zadania. Użytkownik widzi wszystkie zadania, które są do niego przypisane oraz te, które przypisane są do zespołu danego Użytkownika. Z poziomu listy Moje aktywności możliwe jest przejście do wykonywania poszczególnych zadań.
  • Organizacja pracy – zobacz wszystkie zadania zarejestrowane w systemie, do których masz dostęp (nie tylko jako wykonujący). Ta zakładka umożliwia wgląd w stan realizacji poszczególnych projektów. Sprawdź co zostało zrealizowane, co jest w realizacji, a co na realizację dopiero czeka. Zakładka zawiera również informację na temat czasu, którego potrzebują Twoi pracownicy, aby zakończyć zlecony projekt. Zakładka daje prosty wgląd w czas, który został zaplanowany na wykonanie danego zadania, a także ile czasu już poświęcili na zleconą pracę. Reaguj na bieżąco na postępy w projektach.
  • Czas realizacji – w prosty sposób wprowadzaj dane dotyczące czasu realizacji zadań. Używaj stopera do rejestracji czasu pracy – rozpoczynając pracę nad zadaniem. Możesz także ręcznie wprowadzić czas, który potrzeby był do wykonania konkretnego zadania. Sprawdzaj ile czasu zajęły poszczególne zadania, a także ile łącznie w danym dniu poświęciłeś na pracę.
  • Historia zmian – sprawdź ostatnie modyfikowane przez siebie zadania, na podstawie historii zmian rejestruj swój czas pracy.

Zalety modułu enova365 Praca Zdalna:

  • Wsparcie Pracy rozproszonej – moduł wspiera organizację pracy firm na każdym poziomie. Działaj w oparciu o pracę zadaniową, którą otoczono przydatnymi funkcjonalnościami
  • Koordynowanie zadań wieloetapowych – spójrz na aktywności z szerszej perspektywy – zadania prezentowane w formie pozwalają na lepszą organizację pracy. Rozwiń Pakiet Prac i zobacz podpięte pod nią Grupy Zadań, po rozwinięciu Grupy Zadań sprawdź składające się na nią Zadania.
  • Delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań – całościowa historia pracy nad projektem pozwala w łatwy sposób delegować zadania i sprawnie komunikować. Zobacz jak przydzielone Tobie działania wpływają na realizację wizji projektu. Wszystkie dane są w jednym miejscu i każdy wie co ma zrobić.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy – łatwa ewidencja czasu poświęconego na działania pozwala w prosty sposób raportować codzienną pracę.
  • Raportowanie – pierwszy poziom raportowania to dostępne listy z możliwościami filtrowania np. lista Organizacja Pracy (zawiera wszystkie zadania) czy lista Rejestr czasu (zawiera listę zarejestrowanych czasów pracy).

Dowiedz się więcej o module Praca Zdalna>