BPX S.A.

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Wrocław, ul. Grodzka 9

Czym się zajmujemy?

BPX S.A. to globalna firma konsultingowa, specjalizująca się w doskonaleniu procesów zarządzania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii klasy ERP i Business Intelligence. Działamy na rynku od 2006 roku, a do tej pory zrealizowaliśmy 1500+ projektów w ponad 50 krajach. Zatrudniamy niemal 500 pracowników, w tym ekspertów z różnych obszarów biznesowych.

Specjalizujemy się w kompleksowych wdrożeniach systemu enova365, dzieląc się swoją ekspercką wiedzą, doświadczeniem oraz know-how i oferując pełne wsparcie na każdym etapie projektu. Pomagamy zarówno średnim i dużym firmom z sektora prywatnego, jak i organizacjom publicznym. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, stworzyliśmy innowacyjne Centrum Serwisowe enova365, w ramach którego świadczymy profesjonalną i szybką opiekę powdrożeniową.

Duża firma

Lider kompleksowych wdrożeń

Polecany do rozbudowanych instalacji systemu enova365
Ilość wdrożeń

Lider wdrożeń

Ponad 150 Klientów
Specjalizacje

Lider obszaru

Specjalizuje się we wdrożeniach enova365 w obszarze: BI, Kadry Płace, Workflow, Księgowość
Elearning

Lider szkoleń

Pracownicy ukończyli dedykowane szkolenia, przygotowane przez producenta enova365
Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 4 lat
Dlaczego my?
  • Oferujemy dostęp do nowoczesnego Smart Support Center – innowacyjnego centrum serwisowego, które zapewnia błyskawiczną reakcję na zgłoszenia i skuteczne wsparcie dla użytkowników systemu enova365. 
  • Jesteśmy wieloletnim Autoryzowanym Partner Soneta.  
  • Kompleksowo wdrażamy oprogramowanie enova365 w średnich i dużych przedsiębiorstwach, oferując usługi dla organizacji z różnych sektorów i branż.
  • W każdym projekcie uczestniczą doświadczeni eksperci o zróżnicowanych kompetencjach, dostosowanych do specyficznych wymagań danego biznesu.  
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie biznesowe oraz unikalną wiedzę know-how dotycząca procesów, w szczególności produkcyjnych i dystrybucyjnych. 
  • Dostarczamy rozwiązania na terenie całej Polski. 
  • Możemy pochwalić się wyróżnieniem Debiut Roku oraz Lider Sprzedaży.  
Wdrożenia
KR GROUP Biura rachunkowe
Janusz Karnicki, Dyrektor zespołu księgowości, KR Group
Janusz Karnicki, Dyrektor zespołu księgowości, KR Group

Dynamiczny rozwój naszej firmy oraz różnorodność klientów, z którymi współpracujemy, sprawiają, że niezawodny system ERP jest dla nas niezbędny. Obsługujemy firmy z różnych branż, co wiąże się z ogromną liczbą procesów i danych do zarządzania. Dlatego właśnie system enova365 jest kluczowym elementem naszej działalności – pozwala nam nie tylko efektywnie skalować rozwiązania, ale także sprostać rosnącym wymaganiom naszych klientów, zapewniając im bezpieczeństwo i niezawodność usług. Przy wyborze Partnera Technologicznego zależało nam na gwarancji szybkiego czasu reakcji, wsparciu w przypadku niestandardowych wyzwań czy zmian oraz na doświadczeniu w realizacji tego typu projektów.

Obejrzyj video case study z wdrożenia systemu enova365 w firmie KR Group