Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zintegrowałoby pracę poszczególnych działów naszej firmy i usprawniło proces obiegu dokumentów. System enova365 spełnił swoje zadania, a dodatkowo pozwala pracownikom poświęcić więcej uwagi na jakość obsługi naszych klientów.
Zakład Usługowo Handlowy "Hydmet" działa pod nową nazwą od 1989r. Specjalizuje się w handlu, doborze oraz serwisie pomp głębinowych, stacjonarnych i zatapialnych.
Wyzwania postawione przed systemem:
Usprawnienie procesu przepływu informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami – sprzedaży, serwisu oraz księgowości.
Zorganizowanie pracy serwisantów pod kątem klarowności przypisanych im zadań oraz celów.
Możliwość monitorowania pracy serwisu oraz zasobów wykorzystywanych do wykonywania zleceń.
Zorganizowanie zasobów znajdujących się w magazynie.
Zoptymalizowanie procesu wystawiania dokumentów sprzedaży.
Zastosowanie oprogramowania dostosowanego do aktualnych przepisów prawa.
Wdrożenie nowego systemu z zachowaniem ciągłości pracy firmy, spójności danych oraz uwzględnieniem procedur i struktur danych.
Korzyści z wdrożenia systemu ERP enova365
Objęcie kluczowych obszarów funkcjonowania firmy w jednym systemie skutkuje zwiększoną ergonomią pracy.
Zwiększenie jakości obsługi klienta.
Zoptymalizowanie procesu obsługi stałych klientów.
Automatyzacja przepływu dokumentów do księgowości.
Pliki wykorzystywane do prawidłowego działania naszego serwisu m.in. zapamiętują preferowany przez użytkownika język i sesję użytkownika. Możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w taki sposób, że niezbędne pliki cookies nie będą zbierane, ale może to spowodować nieprawidłowe działanie naszego serwisu.
Analityczne
Pliki analityczne umożliwiają tworzenie statystyk odwiedzin i źródeł ruchu w serwisie. Dzięki tym plikom wiemy jak poruszasz się w serwisie. Używamy ich, aby ulepszać nasz serwis i usługi.
Marketingowe
Pliki marketingowe pozwalają nam na wyświetlanie reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań oraz mierzenie ich skuteczności