Strona główna > Zaufali nam > Zakład Usługowo Handlowy „Hydmet”
Zakład Usługowo Handlowy "Hydmet"
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży usługi i B2B

Partner wdrażający: CLI Systemy Komputerowe zobacz wizytówkę
Bartłomiej Rzadkosz, Współwłaściciel
Bartłomiej Rzadkosz, Współwłaściciel
Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zintegrowałoby pracę poszczególnych działów naszej firmy i usprawniło proces obiegu dokumentów. System enova365 spełnił swoje zadania, a dodatkowo pozwala pracownikom poświęcić więcej uwagi na jakość obsługi naszych klientów.
Opis wdrożenia systemu ERP enova365
Charakterystyka firmy:
Zakład Usługowo Handlowy "Hydmet" działa pod nową nazwą od 1989r. Specjalizuje się w handlu, doborze oraz serwisie pomp głębinowych, stacjonarnych i zatapialnych.
Wyzwania postawione przed systemem:
- Usprawnienie procesu przepływu informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami – sprzedaży, serwisu oraz księgowości.
- Zorganizowanie pracy serwisantów pod kątem klarowności przypisanych im zadań oraz celów.
- Możliwość monitorowania pracy serwisu oraz zasobów wykorzystywanych do wykonywania zleceń.
- Zorganizowanie zasobów znajdujących się w magazynie.
- Zoptymalizowanie procesu wystawiania dokumentów sprzedaży.
- Zastosowanie oprogramowania dostosowanego do aktualnych przepisów prawa.
- Wdrożenie nowego systemu z zachowaniem ciągłości pracy firmy, spójności danych oraz uwzględnieniem procedur i struktur danych.
Korzyści z wdrożenia systemu ERP enova365
- Objęcie kluczowych obszarów funkcjonowania firmy w jednym systemie skutkuje zwiększoną ergonomią pracy.
- Zwiększenie jakości obsługi klienta.
- Zoptymalizowanie procesu obsługi stałych klientów.
- Automatyzacja przepływu dokumentów do księgowości.
- Szybsze i zautomatyzowane rozliczanie dokumentów.
- Przyspieszenie procesu zamawiania u dostawców.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe