Partner wdrażający: CLI Systemy Komputerowe zobacz wizytówkę

Bartłomiej Rzadkosz, Współwłaściciel
Bartłomiej Rzadkosz, Współwłaściciel

Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zintegrowałoby pracę poszczególnych działów naszej firmy i usprawniło proces obiegu dokumentów. System enova365 spełnił swoje zadania, a dodatkowo pozwala pracownikom poświęcić więcej uwagi na jakość obsługi naszych klientów.

Charakterystyka firmy:

Zakład Usługowo Handlowy "Hydmet" działa pod nową nazwą od 1989r. Specjalizuje się w handlu, doborze oraz serwisie pomp głębinowych, stacjonarnych i zatapialnych.


Wyzwania postawione przed systemem:

  • Usprawnienie procesu przepływu informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami – sprzedaży, serwisu oraz księgowości.
  • Zorganizowanie pracy serwisantów pod kątem klarowności przypisanych im zadań oraz celów.
  • Możliwość monitorowania pracy serwisu oraz zasobów wykorzystywanych do wykonywania zleceń.
  • Zorganizowanie zasobów znajdujących się w magazynie.
  • Zoptymalizowanie procesu wystawiania dokumentów sprzedaży.
  • Zastosowanie oprogramowania dostosowanego do aktualnych przepisów prawa.
  • Wdrożenie nowego systemu z zachowaniem ciągłości pracy firmy, spójności danych oraz uwzględnieniem procedur i struktur danych.

Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Objęcie kluczowych obszarów funkcjonowania firmy w jednym systemie skutkuje zwiększoną ergonomią pracy.
  • Zwiększenie jakości obsługi klienta.
  • Zoptymalizowanie procesu obsługi stałych klientów.
  • Automatyzacja przepływu dokumentów do księgowości.
  • Szybsze i zautomatyzowane rozliczanie dokumentów.
  • Przyspieszenie procesu zamawiania u dostawców.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

Demo
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365