Hamburger Recykling
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży produkcyjnej.

Partner wdrażający: itDesk zobacz wizytówkę

Spółka Hamburger Recycling Polska powstała w roku 2006 i w zasadzie prawie od początku swojej działalności związana była z systemem enova365, początkowo przez kilka lat jedynie w zakresie modułu Księga Handlowa i Księga Inwentarzowa. Następnie poszerzyła swój zakres o moduł Kadry i Płace i częściowe wykorzystanie modułu Handel. Z biegiem lat i rozwoju działalności poszerzane były zakresy korzystania z kolejnych funkcjonalności poszczególnych modułów. Intuicyjne poruszanie się po programie i możliwość dostosowania wszelkich widoków na potrzeby użytkownika, jak również duża dostępność raportów oraz możliwość ich modyfikacji bądź tworzenia własnych, sprawiły, że program stał się źródłem wielu danych usprawniających raportowanie zarówno w celach wewnętrznych jak i dla instytucji państwowych.

Charakterystyka firmy:

Hamburger Recycling, spółka należąca do Prinzhorn Holding. Firma Hamburger Recycling Polska należy do koncernu Prinzhorn Holding z siedzibą w Austrii, który jest czołowym producentem wysokiej jakości papieru, tektury oraz opakowań w całej Europie. Centrala firmy Hamburger Recycling Polska Sp. z o.o. mieści się w Opolu przy ul. Wschodniej 25. Na potrzeby naszych papierni stworzone zostały oddziały zajmujące się zbiórką makulatury oraz kompleksową obsługą w zakresie odbioru surowców wtórnych od zakładów produkcyjnych, drukarni, sieci handlowych i innych wytwórców. Równoległą działalnością prowadzoną przez spółkę Hamburger Recycling Polska Sp. z o.o. jest zakup surowców wtórnych - makulatury i tworzyw od firm prowadzących działalność w zakresie zbierania surowców wtórnych, gdzie jest możliwość odbioru ładunków cało samochodowych.

Wyzwania postawione przed systemem:

Nowe zarządzanie procesem pośrednictwa w sprzedaży wraz z logistyką dostaw. System ma za zadanie wspierać firmę zajmującą się skupowaniem i sprzedażą odpadów.

Zakres jaki ma zostać objęty wsparciem to:

  •  Plany dostaw - Rejestracja potencjalnych dostaw surowców z wyszczególnieniem informacji
  • Gospodarka magazynowa - Kompleksowe zarządzanie magazynem, a w szczególności możliwość rejestrowania operacji magazynowych. Ponadto system powinien mieć możliwość podglądu aktualnego stanu magazynowego poszczególnych towarów.
  • Działalność handlowa - Rejestrowanie operacji zakupowo-sprzedażowych wraz z analizą danych dot. marży.

Opis wdrożenia

Korzyści:

Opracowany został z Klientem nowy schemat i diagram procesów. Po wdrożeniu znacząco usprawniony został przepływ informacji oraz obieg dokumentów, jak również podniesiono poziom świadomości inwentarza na magazynie dzięki czemu towar szybciej opuszcza magazyn. Sprzedaż również zauważalnie wzrosła. Dodatkowo moduł Harmonogram Zadań w dużej mierze zautomatyzował powtarzalne procesy wykluczając konieczność ingerencji pracowników.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365