Partner wdrażający: KOMAKO sp. z o.o. zobacz wizytówkę

Po analizie wymagań użytkownika zdecydowaliśmy się na rozwiązanie wdrożenia modułów Workflow i DMS oraz Workflow w pulpitach. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom uzyskaliśmy pełną kontrolę nad czasem realizacji procesów akceptacji dokumentów oraz, co było dodatkową korzyścią, w całej organizacji obiegi papierowe dokumentów zostały zastąpione obiegiem elektronicznym.

Charakterystyka firmy:

ENERGO-TEL S.A. to ekspert w zakresie dostarczania kompleksowych usług związanych z eksploatacją, serwisem i budową sieci oraz węzłów telekomunikacyjnych w Polsce. Firma funkcjonuje od 1997 roku i świadczy kompleksowe usługi m.in. w zakresie budowy infrastruktury telekomunikacyjnej, w tym traktów światłowodowych, linii światłowodowych ziemnych i napowietrznych, urządzeń aktywnych oraz technicznej infrastruktury węzłów łączności, serwisowania budynkowych sieci komutacyjnych i wiele innych.


Wyzwania postawione przed systemem:

  • Optymalizacja długiego (trwającego nawet kilka tygodni) procesu akceptacji dokumentów kosztowych.
  • Odejście od papierowej formy akceptacji dokumentów.
  • Wdrożenie systemu zatwierdzania faktur kosztowych, który skróci czas akceptacji dokumentów do 24 godzin na każdą osobę biorącą udział w procesie obiegu dokumentu oraz uwzględni planowane nieobecności pracowników, przekazując zadania do ich zastępców.

Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Uzyskano znaczącą poprawę czasu i jakości obsługi dokumentów kosztowych. 
  • Definitywnie zniknęły problemy z dokumentami, które utknęły na jakimś biurku, również z powodu nieobecności pracownika. 
  • Zastąpienie papierowych obiegów dokumentów obiegiem elektronicznym oraz pełna kontrola nad wszystkimi etapami zatwierdzania dokumentów, pozwalająca w pełni prześledzić, krok po kroku, ścieżkę ich akceptacji oraz wprowadzanych zmian w procesie.
Demo
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365