Strona główna > Zaufali nam > ARBENA sp. z o.o.
ARBENA sp. z o.o.
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży usługi i B2B
Partner wdrażający: Datio zobacz wizytówkę
Bożena Krzywoń, Główna Księgowa
Bożena Krzywoń, Główna Księgowa
Zdecydowaliśmy się na usługę w chmurze, gdyż było to dla nas najwygodniejsze rozwiązanie. Dzięki takiemu modelowi korzystania z systemu mamy dostęp do danych w każdej chwili, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu. nie martwimy się o infrastrukturę, bezpieczeństwo danych, czy kopie zapasowe. to zapewnia nam dostawca usługi. Korzystanie z systemu ERP enova365 jest wygodne, a interfejs użytkownika zapewnia takie same możliwości i funkcje systemu jak standardowy.
Opis wdrożenia systemu ERP enova365 w chmurze
Charakterystyka firmy:
Firma Arbena specjalizuje się w realizacji projektów magazynowych i hodowlanych dla branży rolniczej i przemysłowej. Nasze hale tunelowe charakteryzuje duża wytrzymałość, odporność na warunki pogodowe, optymalny rozmiar strefy składowania oraz szybki montaż i demontaż. Możliwość posadowienia na gruncie, asfalcie, blokach betonowych, a nawet kontenerach morskich sprawia, że możliwości zastosowań tych obiektów są niezliczone!
System ERP w chmurze - opis i korzyści z wdrożenia:
- System enova365 umożliwia nam bezbłędne naliczanie listy płac w krótkim czasie. W jednym miejscu mamy do dyspozycji wszystkie informacje o pracownikach i możemy szybko wygenerować dokumenty związane z zatrudnieniem. System jest zawsze zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, niezależnie od dynamiki tych zmian, co jest dla nas niebywałym atutem. Deklaracje do US wysyłamy bezpośrednio z programu, dzięki możliwości eksportu do programu Płatnik.
- Dysponujemy narzędziem, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Nasza codzienna praca przebiega sprawnie, a procesy powtarzalne, wymagające dotychczas nakładu pracy, są zautomatyzowane. Z poziomu programu generujemy pliki JPK, których struktury są aktualizowane na bieżąco i wysyłamy je bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów.
- W ramach obszaru handlowego możemy tworzyć rozmaite dokumenty, a także swobodnie sterować cenami i towarami. Możemy w łatwy i szybki sposób korzystać na bieżąco z informacji, np. o kontrahentach i urzędach. Dzięki obsłudze magazynu, mamy kontrolę nad wydaniami i przyjęciami magazynowymi. Rozwiązanie w chmurze umożliwia nam generowanie dokumentów sprzedaży również podczas delegacji.
Cierpliwe, rzetelne i konsekwentne wdrożenie, podzielone na etapy, przyniosło nam znaczną oszczędność czasu, a co za tym idzie, zmniejszenie nakładu pracy. Dysponujemy świetnym narzędziem dla księgowego, kadrowej, czy osób zarządzających. W trakcie wdrożenia musieliśmy również wykazać się dyscypliną i konsekwencją w użytkowaniu programu. Nakład naszej wspólnej pracy zaowocował sukcesem. Firma Datio z pewnością dokłada starań, aby kontakt z konsultantami był możliwy na bieżąco i aby pomoc była udzielana bez zbędnej zwłoki nawet w nagłych przypadkach.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe