BIT SERWIS sp. z o.o.

Czym się zajmujemy?

Pomagamy Przedsiębiorcom w ogarnięciu chaosu w ich firmach i rozwoju poprzez sprzedaż i wdrożenia kompleksowych rozwiązań informatycznych w oparciu o nowoczesne, zintegrowane systemy do zarządzania przedsiębiorstwem oraz poprzez świadczenie usług serwisowych i doradczych. Prowadzimy szkolenia i konsultacje z zakresu systemów ERP. Zapewniamy również wsparcie w zakresie doboru infrastruktury IT.

Specjalizuje się w obszarze: Księgowość, Kadry i Płace, Handel, BI

Specjalizuje się w obszarze: Księgowość, Kadry i Płace, Handel, BI

Ponad 100 Klientów

Ponad 100 Klientów

Współpraca od 14 lat

Współpraca od 14 lat

Rekomendowany przez Klientów w branży: Usługi

Rekomendowany przez Klientów w branży: Usługi

Dlaczego my?
  • Wsparcie na każdym etapie wdrożenia systemu enova365
  • Doświadczony zespół konsultantów i ekspertów z zakresu wdrożeń systemów
  • Specjaliści z zakresu Księgowości oraz Kadr i Płac
  • Usługi dodatkowe, outsourcingowe IT, kompleksowa obsługa Firm
Wdrożenia
Smart Automation
Smart Automation Produkcja
Sławomir Michalski, Członek zarządu
Sławomir Michalski, Członek zarządu

enova365 towarzyszy nam od samego początku naszej działalności. Pracujemy w takich modułach jak handel, magazyn, projekt, CRM. Szczególnie przykuliśmy uwagę do modułu projektów (…) Dzięki enova365 Projekty jesteśmy w stanie kolekcjonować dane kosztowe, w zasadzie u źródła ich powstawania.

Warmet Produkcja
Anna Olszewska
Anna Olszewska
Firma używała oprogramowania, które ze względu na ograniczone możliwości opisu kartotek, dopasowania, konfiguracji i personalizacji wydruków oraz zestawień nie spełniało wymagań jakie były stawiane, enova365 to projekt, konstrukcja i wykonanie rozwiązań na miarę potrzeb naszych klientów.


Alkaz sp. z o.o. sp.k. Produkcja
Przemysław Adamski, Dyrektor ds. administracyjnych
Przemysław Adamski, Dyrektor ds. administracyjnych

Spersonalizowane wydruki stały się wizytówką firmy, handlowcy uzyskali bezpośredni wgląd w dane dot. stanów magazynowych i zamówień. Moduł CRM pozwolił zebrać i zaplanować wszelkie aktywności związane z obsługą przed i posprzedażową oraz przypisać opiekunów do kontrahentów. Oparty o relacje handlowe, usprawniony obieg dokumentów zwiększył przejrzystość procesów handlowych w firmie.