BIT SERWIS Sp. z o.o.

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Olsztyn, ul. Kotańskiego 6

Czym się zajmujemy?

Pomagamy Przedsiębiorcom w ogarnięciu chaosu w ich firmach i rozwoju poprzez sprzedaż i wdrożenia kompleksowych rozwiązań informatycznych w oparciu o nowoczesne, zintegrowane systemy do zarządzania przedsiębiorstwem oraz poprzez świadczenie usług serwisowych i doradczych. Prowadzimy szkolenia i konsultacje z zakresu systemów ERP. Zapewniamy również wsparcie w zakresie doboru infrastruktury IT.

Wdrożenia ERP w chmurze

Cloud Business Provider

Specjalizuje się w modelu subskrypcyjnym i usługach chmurowych (IaaS, SaaS)
Specjalizacje

Lider obszaru

Specjalizuje się we wdrożeniach enova365 w obszarze: Handel, Kadry Płace, Księgowość, BI
Ilość wdrożeń

Lider wdrożeń

Ponad 150 Klientów
Elearning

Lider szkoleń

Pracownicy ukończyli dedykowane szkolenia, przygotowane przez producenta enova365

Lider nowości

Przygotowany do wdrożeń najnowszych funkcjonalności, dostępnych w enova365
Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 18 lat
Polecany w branżach

Lider branży

Rekomendowany przez Klientów w branży: Produkcja
Dlaczego my?
  • Wsparcie na każdym etapie wdrożenia systemu enova365
  • Doświadczony zespół konsultantów i ekspertów z zakresu wdrożeń systemów
  • Specjaliści z zakresu Księgowości oraz Kadr i Płac
  • Usługi dodatkowe, outsourcingowe IT, kompleksowa obsługa Firm
Wdrożenia
Warmet Produkcja
Anna Olszewska
Anna Olszewska
Firma używała oprogramowania, które ze względu na ograniczone możliwości opisu kartotek, dopasowania, konfiguracji i personalizacji wydruków oraz zestawień nie spełniało wymagań jakie były stawiane, enova365 to projekt, konstrukcja i wykonanie rozwiązań na miarę potrzeb naszych klientów.


Alkaz sp. z o.o. sp.k. Produkcja
Przemysław Adamski, Dyrektor ds. administracyjnych
Przemysław Adamski, Dyrektor ds. administracyjnych

Spersonalizowane wydruki stały się wizytówką firmy, handlowcy uzyskali bezpośredni wgląd w dane dot. stanów magazynowych i zamówień. Moduł CRM pozwolił zebrać i zaplanować wszelkie aktywności związane z obsługą przed i posprzedażową oraz przypisać opiekunów do kontrahentów. Oparty o relacje handlowe, usprawniony obieg dokumentów zwiększył przejrzystość procesów handlowych w firmie.