Nowe funkcje w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego – ważne dla biur rachunkowych 

Nowe funkcje w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego – ważne dla biur rachunkowych 

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to cyfrowa platforma do współpracy z klientami, która ułatwia codzienną pracę i wymianę dokumentów. Wiemy, że sprawna komunikacja i wygoda użytkowania na linii biuro-klient są niezbędne. Dlatego w ostatnim czasie wprowadziliśmy nowe funkcje w PKBR. Naszym celem było usprawnienie dostępu do najważniejszych opcji, poprawa ergonomii pracy i większa elastyczność w dostosowaniu pulpitu do potrzeb biura oraz klientów. Sprawdź nowe funkcje w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego i dowiedz się, co te zmiany oznaczają dla Twojego biura rachunkowego. 

Spis treści:

Zbieraj opinie klientów – poznaj funkcję ankiet

Chcesz poznać opinie Twoich klientów, aby stale ulepszać swoje usługi? Sprawdź nową funkcję ankiet w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego enova365. 

Nowa funkcjonalność „Ankiety” umożliwia zebranie informacji od klientów biura za pomocą przygotowanego kwestionariusza pytań. Klient biura rachunkowego ma możliwość wypełnienia ankiety po udostępnieniu mu arkusza z pytaniami przez operatora programu.  

Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę? Naszym celem jest maksymalne usprawnienie komunikacji biura z klientem. 

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojego biura? 

Korzyści: wyniki ankiet są dostępne w systemie, który stanowi wygodne miejsce do komunikacji. 

Czytaj także: Efektywna obsługa klienta w biurze rachunkowym czyli Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

newsletter biuro rachunkowe klasy biznes

Udostępnij dane opiekunów klienta

Chcesz szybko sprawdzić, kto jest opiekunem klienta w Twoim biurze rachunkowym? A może chcesz udostępnić tę możliwość klientom, aby usprawnić komunikację? 

Przygotowaliśmy funkcjonalność polegającą na wyświetlaniu w Pulpicie informacji o opiekunie/opiekunach klienta biura. Informacje te mogą zawierać imię, nazwisko, nazwę roli oraz dane kontaktowe wraz ze zdjęciem. 

Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę? Chcemy ułatwić komunikację na linii klient-biuro. 

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojego biura? 

Korzyści: klienci mają szybki dostęp do informacji o osobach opiekujących się nimi w biurze, co prowadzi do szybszej komunikacji na linii biuro – klient. 

Pracuj szybciej dzięki nowym widgetom

Widgety pozwalają na sprawniejsze poruszanie się po systemie i wybór najważniejszych dla siebie opcji. Wiemy, jak ważne dla klientów jest wygodne korzystanie z Pulpitów, dlatego jedną z nowości Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego, która zwiększa efektywność pracy, są nowe widgety, wprowadzone specjalnie z myślą o klientach: 

• Widget „Zestaw skrótów” pozwala na grupowanie najczęściej używanych list oraz funkcji w formie przycisków przejścia. 

• Przebudowany widget „Pulpit Klienta Biura Rachunkowego” udostępnia najczęściej wykonywane czynności, np. grupowe przekazywanie dokumentów do biura w formie paczki plików PDF, JPG, wprowadzanie dokumentów kosztowych pojedynczo, czy wystawianie faktur sprzedaży. 

• Przyciski akcji (np. „Dodaj„, „Usuń„) zyskały nowe położenie – poziomo nad listami po lewej stronie. 

Dlaczego wprowadziliśmy te zmiany? Aby usprawnić dostęp do najważniejszych opcji programu, poprawić ergonomię pracy i zoptymalizować zarządzanie operatorem oraz jego kontekstem pracy. 

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojego biura? 

Korzyści: nowe widgety zapewniają lepszą ergonomię pracy i odzwierciedlają trendy rozwoju aplikacji HTML. 

Ułatw dostęp do funkcji programu

Klienci cenią szybki dostęp do najważniejszych funkcjonalności Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego. Dlatego ulepszyliśmy górne menu programu. Nowe, rozwijane menu w prawym górnym rogu okna aplikacji umożliwia szybki dostęp do kluczowych opcji, takich jak lista firm, baza wiedzy, profil użytkownika oraz zmiana hasła. 

Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę? Aby usprawnić dostęp do najważniejszych opcji programu, poprawić ergonomię pracy i zoptymalizować zarządzanie operatorem oraz jego kontekstem pracy. 

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojego biura? 

Korzyści: ulepszone menu zapewnia lepszą ergonomię pracy i odzwierciedla trendy rozwoju aplikacji HTML. 

Dostosuj Pulpit Klienta Biura Rachunkowego do indywidualnych preferencji

Wiemy, jak ważna jest możliwość dostosowywania systemu do swoich indywidualnych potrzeb, dlatego ulepszyliśmy konfigurację Panelu użytkownika w Pulpitach, wprowadzając nowy, intuicyjny sposób organizacji elementów. Uprawnieni użytkownicy mogą teraz korzystać z organizatora panelu, który wyświetla się jako siatka projektowa. Użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać (drag&drop) elementy z listy na siatkę projektową, dowolnie rozmieszczając je na panelu. Bezpośrednio na siatce projektowej można również zmieniać rozmiary dodanych elementów. 

Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę? Celem jest elastyczność dostosowywania kafelków do zawartości oraz dostosowanie widoków do potrzeb użytkownika. 

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie i Twojego biura? 

Korzyści: nowa metoda pozwala na łatwą i szybką personalizację pulpitu, dostosowanie go do indywidualnych potrzeb i preferencji. Jest to wygodne i elastyczne narzędzie do projektowania zawartości Panelu dla klientów. 

Dodatkowo, wprowadziliśmy funkcjonalność Wizytówka Biura wraz z logo. Dzięki temu biuro może dodać do PKBR swoją pełną wizytówkę wraz z logo. Powiązanie bazy klienta z lokalizacją biura rachunkowego umożliwia elastyczne zarządzanie danymi kontaktowymi dopasowanymi dla Klienta BR. Wizytówka prezentowana jest w dedykowanym kafelku w Panelu użytkownika.  

Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę?  

Korzyści: lepszy dostęp do najważniejszych informacji o biurze dla klienta. 

Podsumowanie

Nowe funkcje w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego enova365 oferują szereg usprawnień, które poprawiają efektywność i wygodę pracy zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów. Od usprawnienia komunikacji i zbierania informacji, przez łatwiejszy dostęp do kluczowych danych i funkcji, po personalizację interfejsu – zmiany te mają na celu optymalizację codziennych procesów i zwiększenie satysfakcji użytkowników systemu. Zachęcamy do korzystania z nowych funkcji! 

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego, a chcesz ułatwić współpracę między biurem rachunkowym a klientami, jeszcze dziś umów się na prezentację z naszym Autoryzowanym Partnerem. Przedstawi Ci on pełnię możliwości, jakie ma system ERP enova365.

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365