Integracja enova365 z Worksmile – platformą do zarządzania benefitami. Poznaj korzyści!

Integracja enova365 z Worksmile – platformą do zarządzania benefitami. Poznaj korzyści!

Integracja enova365 z platformą Worksmile może zrewolucjonizować zarządzanie benefitami w firmie. Poznaj możliwości automatyzacji, zwiększ zaangażowanie pracowników i zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki nowoczesnemu programowi kafeteryjnemu.

Najważniejsze informacje:

  • Worksmile to platforma łącząca komunikację wewnętrzną, benefity pracownicze i procesy HR. Oferuje system kafeteryjny pozwalający pracownikom na elastyczny wybór świadczeń.
  • Platforma wspiera zarządzanie benefitami poprzez automatyzację i integrację z systemami kadrowo-płacowymi oraz  umożliwia  optymalizację procesów administracyjnych i HR, takich jak obsługa wniosków czy zarządzanie nieobecnościami.
  • Platforma integruje się z innymi narzędziami, w tym systemem ERP enova365.

Spis treści:

System kafeteryjny – co to jest?

System kafeteryjny, czyli kafeteryjny system benefitów, to nowoczesne rozwiązanie w obszarze benefitów pracowniczych. Pozwala on pracownikom samodzielnie wybierać świadczenia pozapłacowe z dostępnej puli środków lub listy opcji, a tym samym dostosowywać je do indywidualnych potrzeb i preferencji. Takie podejście zwiększa wartość benefitów w oczach pracowników i ułatwia zarządzanie benefitami w firmie. Platforma Worksmile oferuje system kafeteryjny, dzięki któremu można wygodnie i sprawnie zarządzać benefitami i budżetami w firmie.

Czytaj także: Nowoczesne benefity pracownicze – 7 przykładów, jak przyciągnąć pracowników do firmy

Worksmile – jak działa platforma do zarządzania benefitami?

Worksmile to platforma intranetowo-społecznościowa, która wspiera efektywność organizacji i zespołów HR, integrując wewnątrzfirmową komunikację, firmowe benefity i procesy HR. Składa się z modułów takich jak: Komunikacja wewnętrzna, Benefity pracownicze, Wnioski i sprawy oraz Nieobecności.

W obszarze benefitów pracowniczych Worksmile proponuje zautomatyzowany system zarządzania benefitami, który charakteryzuje się elastycznością i możliwością pomiaru jego efektywności. Upraszcza proces zapisów do benefitów, dając pracownikom możliwość wyboru, dzięki czemu pomaga utrzymać najlepsze talenty, budować poczucie przynależności i projektować program świadczeń zgodny z indywidualnymi preferencjami oraz celami biznesowymi.

Dostępne funkcje benefitowe obejmują:

  • system kafeteryjny,
  • benefity abonamentowe,
  • Total Reward Statement,
  • budżety managerskie,
  • przelewy na konto,
  • czeki BLIK,
  • karty lunchowe,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportową.

Platforma umożliwia monitorowanie zaangażowania w korzystanie ze świadczeń.

Worksmile wspiera również cyfryzację i optymalizację procesów administracyjnych i HR. Umożliwia tworzenie elektronicznych wniosków, na przykład o dofinansowanie czy anonimowe wnioski dla Sygnalistów. Obsługuje wieloetapową akceptację i elektroniczny obieg dokumentów. Platforma zapewnia szybki dostęp do dashboardów i raportów. Dodatkowo, intuicyjnie i automatycznie zarządza nieobecnościami i pracą zdalną, umożliwiając planowanie, akceptację i raportowanie różnych typów nieobecności z jednego miejsca.

Kluczowe funkcje platformy Worksmile obejmują:

  • Tablicę aktualności,
  • Grupy tematyczne,
  • Wydarzenia,
  • Wizytówki pracowników,
  • Powiadomienia,
  • Ankiety,
  • Analitykę,
  • Video,
  • Kudos,
  • Employee well-being.

Platforma pomaga dotrzeć do każdego pracownika, budując poczucie przynależności i spójności z kulturą firmy.

Korzyści z integracji enova365 z Worksmile dla działów kadr

Integracja systemów HR, takich jak enova365, z platformą do zarządzania benefitami Worksmile przynosi wiele korzyści dla działów kadr. Synergia płynąca z połączenia modułów i funkcji na jednej platformie umożliwia płynne i efektywne monitorowanie zaangażowania pracowników, szybką administrację oraz dostęp do kompleksowych danych. Ponadto efektem jest:

Automatyzacja i uproszczenie procesów kadrowych

Dane o pracownikach, nieobecnościach czy wynagrodzeniach mogą być synchronizowane, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania tych samych informacji do dwóch systemów. Zarządzanie benefitami i procesowanie zamówień benefitów może przebiegać automatycznie.

Redukcja błędów i oszczędność czasu

Automatyczny przepływ danych minimalizuje ryzyko błędów ludzkich związanych z wielokrotnym wprowadzaniem danych. Uproszczona administracja i automatyzacja pozwalają działom HR zaoszczędzić czas.

Integracja systemu ERP z platformą Worksmile oznacza:

Dwukierunkową wymianę danych między enova365 a systemem Worksmile.

• enova365 przesyła do Worksmile informacje o wydziałach, w których pracują zatrudnieni, ich danych oraz typach umów.

• Informacje przekazywane z Worksmile do enova365 dotyczą benefitów, które zatrudniony wybrał oraz okresów ich obowiązywania.

Efektywne zarządzanie benefitami – informacje o kartach sportowych, prywatnej opiece medycznej czy ubezpieczeniu dodawane są automatycznie do kartoteki pracownika w enova365.

Optymalizację procesów  – dzięki integracji wszystkie przyznane pracownikom benefity są ewidencjonowane w systemie enova365, co zmniejsza ryzyko błędów i ułatwia generowanie raportów finansowych i podatkowych.

Wygodny dostęp do informacji o benefitach na żądanie – aktualne dane o wybranych przez pracownika benefitach.

Możliwość wykorzystania Harmonogramu Zadań w celu automatyzacji przesyłania danych między systemami.

Kontrolę i monitoring – przepływ informacji między systemami zapewnia dostęp do aktualnych danych.

Lepszą komunikacja wewnątrz organizacji.

Dzięki integracji, informacje o korzystaniu z benefitów dostępnych w systemie Worksmile mogą być łatwiej powiązane z danymi pracownika w enova365. Z drugiej strony, dashboardy z wynikami i raporty z Worksmile mogą dostarczać kompleksowych danych wspierających decyzje HR.

Wpływ programu kafeteryjnego na zadowolenie i satysfakcję pracowników

Wdrożenie programu kafeteryjnego w ramach platformy Worksmile zwiększa zadowolenie pracowników. Pracownicy zyskują szerszy i swobodniejszy wybór dostępnych benefitów. Możliwość dopasowania ich do indywidualnych potrzeb sprawia, że są one bardziej doceniane i efektywnie wykorzystywane. Przykładowo, 97% pracowników E.ON Polska regularnie korzysta z Worksmile, a 93% użytkowników z Simplicity zostało aktywowanych na platformie.

Nowoczesny system benefitów w Worksmile pomaga budować poczucie przynależności i wpływa na motywację pracowników. Spójne zarządzanie benefitami pomaga w utrzymaniu talentów. Platforma zapewnia pracownikom łatwy dostęp do benefitów, a także do firmowych komunikatów czy wydarzeń, co dodatkowo integruje ich z firmą. Intuicyjność działania i innowacyjność rozwiązań platformy były kluczowe przy wyborze dostawcy usług.

Podsumowanie

Integracja enova365 z platformą Worksmile, oferującą zaawansowany system kafeteryjny i kompleksowe zarządzanie benefitami, to doskonałe rozwiązanie dla nowoczesnych działów HR. Połączenie komunikacji, benefitów i procesów HR w jednym miejscu daje firmie wartość w postaci dobrze działającego narzędzia, które usprawnia administrację, zwiększa zaangażowanie pracowników i wspiera podejmowanie decyzji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak system ERP enova365 może usprawnić zarządzanie benefitami i procesami HR w Twojej firmie, skontaktuj się z nami!

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365