12 lutego 2021

Webinarium enova365 i PFR portal PPK: PPK w Biurze Rachunkowym

Już 23 lutego zapraszamy na drugie webinarium z cyklu „Gotowi na zmiany w przepisach 2021”. Tym razem warsztaty kierujemy do pracowników i właścicieli Biur Rachunkowych. Eksperci krok po kroku przedstawią jak przygotować się do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w ramach współpracy z Klientami Biur.

Biura Rachunkowe, które obsługują swoich Klientów pod kątem kadrowo-płacowym stanęły przed nowymi wyzwaniami. To już ostatnie miesiące przygotowań do nowych przepisów i wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. Od 1 stycznia 2021 roku obowiązkowym z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolnym dla pracownika PPK, została objęta ostatnia grupa przedsiębiorców: instytucje publiczne oraz podmioty zatrudniające poniżej 20 osób.

Zapraszamy na webinarium z udziałem Regionalnego eksperta PFR Portal PPK, Tomasza Krygiera i ekspertów enova365 – kierownikiem projektu Kadry Płace i HR, Joanną Walentek oraz kierownikiem zespołu ds. działań z rynkiem, Konradem Spryńcą. Prowadzący zaangażowani w tematykę PPK, opowiedzą także o doświadczeniach wcześniejszych grup firm, które wdrożyły już nowy system długotrwałego oszczędzania.

W pierwszej części spotkania, ekspert PFR przestawi ze szczegółami jak przygotować się do wdrożenia PPK:

  • jak ustalić stan zatrudnienia
  • jak wybrać instytucję finansową
  • zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK
  • naliczanie wpłat do PPK

W drugiej część eksperci enova365 opowiedzą o:

  • roli i obowiązkach Biura Rachunkowego
  • przeprowadzą warsztat praktyczny z etapów oraz procesów towarzyszącym PPK
  • przedstawią możliwości systemu ERP enova365

Webinarium jest bezpłatne, odbędzie się 23 lutego 2021 roku o godzinie 10:00, w formie online. Zapraszamy do zapisów poprzez stronę.

 

Zobacz inne z kategorii Wydarzenia

11.10.2021

Webinarium online: Organizacje Pożytku Publicznego – technologia w służbie publicznej

Miejsce: online
Data: 28 października 2021 roku
Godzina: 10:00

24.09.2021

Jadwiga Wojtas i Agnieszka Opalińska na Kongresie Biur Rachunkowych w Kielcach

26-27 października 2021 r. w Kielcach odbędzie się Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych, na którym wystąpi Dyrektor produkcji i rozwoju enova365 Jadwiga Wojtas oraz Agnieszka Opalińska, Ekspert Projektu Księgowość wraz z Autoryzowanym Partnerem.

8.07.2021

Webinarium online: Biznes w chmurze - strategia czy nagła potrzeba?

Miejsce: online
Data: 15 lipca 2021 roku
Godzina: 10:00

2.06.2021

Webinarium online: Praca zdalna - wygoda dla pracownika, wyzwanie dla pracodawcy

Miejsce: online
Data: 8 czerwca 2021 roku
Godzina: 11:00

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365