1 marca 2022

Elektroniczne akta osobowe

 

 

Bezpłatne webinarium online:

Elektroniczne akta osobowe”
Wykorzystanie pulpitów pracownika i kierownika do usprawnienia procesów kadrowo-płacowych

Data: Środa 16.03.2022

Godzina: 10.00

 

ZAREJESTRUJ SIĘ>

 

Jakie zagadnienia zostaną omówione?

  • Jak wygląda nowoczesna komunikacja z Klientem. Trendy na rynku i współczesne oczekiwania.
  • Obowiązujące przepisy dotyczące przechowywania dokumentacji w formie elektronicznej. Jak to jest na papierze czy elektronicznie?
  • E-dokumentacja pracownicza w module Kadry i Płace enova365 i pulpicie pracownika.
  • Procesy realizowane przez dział HR z zakresu bieżącej pracy z e-dokumentacją pracowniczą.
  • Pulpit pracownika i kierownika.
  • E-dokumenty – samoobsługa pracownicza. Co zmieniła pandemia w kwestii elektronizacji dokumentów kadrowych?

 

Posłuchaj ekspertów, aby dowiedzieć się, jak usprawnić procesy kadrowo-płacowe w Twojej organizacji!

 

 

……………………………………………..

Bezpłatne webinarium online:

Elektroniczne akta osobowe”
Wykorzystanie pulpitów pracownika i kierownika do usprawnienia procesów kadrowo-płacowych

Data: Środa 16.03.2022

Godzina: 10.00

 

……………………………………………..

 

# PRELEGENCI

 

Joanna Walentek – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie o specjalności Rachunkowość. Od ponad 15 lat w branży IT. Specjalistka w zakresie technologii wspierających pracę Działów Kadr i Płac oraz ekspert w dostosowywaniu oprogramowania do zmian legislacyjnych. Aktywnie uczestniczy w wielu konferencjach i webinariach branżowych w roli prelegenta. Project Manager modułu Kadry Płace i HR enova365. Joanna ukończyła liczne kursy, w tym: Agile Project Management Foundation, Zdalne zarządzanie zespołem, Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK.

 

Barbara Jędrzejek – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Dysponuje bogatym doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych sporządzonych zgodnie z polskim prawem bilansowym, MSSF, jak również zgodnie z niemieckim prawem bilansowym. Doświadczenie audytorskie zdobywała w międzynarodowych kancelariach audytorskich, w tym w jednej z firm tzw. „Wielkiej Czwórki”. W strukturach finansowo-księgowych międzynawowego koncernu była odpowiedzialna za świadczenie usług księgowych dla klientów wewnętrznych, wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia oraz projektów usprawniających procesy (elektroniczny obieg dokumentów, workflow, wdrożenie systemu ERP), jak również przeprowadzanie transformacji procesów finansowo-księgowych. W Grupie UHY ECA sprawuje funkcję Partnera zarządzając Departamentem Outsourcingu.

 

Katarzyna Sala – Absolwentka magisterskich studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów z zakresu prawa i ekonomii na Uniwersytecie w Utrechcie (LL.M.). Karierę zawodową rozpoczęła w jednej z firm należących do tzw. „Wielkiej Czwórki”, gdzie była zatrudniona w departamencie świadczącym usługi doradztwa prawno-podatkowego dla największych podmiotów w sektorach przemysłu chemicznego, naftowego i gazowego. Z UHY ECA jest związana od 2010 roku – posiada bogate doświadczenie w bieżącej obsłudze spółek prawa handlowego, dzięki czemu zapewnia nie tylko spółkom z Grupy UHY ECA, ale również ich klientom kompleksowe wsparcie na każdym etapie ich działalności gospodarczej.

 

Tomasz Ojrzyński – Absolwent wydziału Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Posiada 12-letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanego systemu ERP enova365 dla biznesu. Szczególne obszary zainteresowania to: księgowość, handel oraz produkcja.

 

Zobacz inne z kategorii Wydarzenia

10.11.2021

Cyfrowa transformacja instytucji kultury – czy warto i dlaczego TAK

Miejsce: online
Data: 28 października 2021 roku
Godzina: 10:00

11.10.2021

Webinarium online: Organizacje Pożytku Publicznego – technologia w służbie publicznej

Miejsce: online
Data: 28 października 2021 roku
Godzina: 10:00

24.09.2021

Jadwiga Wojtas i Agnieszka Opalińska na Kongresie Biur Rachunkowych w Kielcach

26-27 października 2021 r. w Kielcach odbędzie się Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych, na którym wystąpi Dyrektor produkcji i rozwoju enova365 Jadwiga Wojtas oraz Agnieszka Opalińska, Ekspert Projektu Księgowość wraz z Autoryzowanym Partnerem.

8.07.2021

Webinarium online: Biznes w chmurze - strategia czy nagła potrzeba?

Miejsce: online
Data: 15 lipca 2021 roku
Godzina: 10:00

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365