Strona główna > Zaufali nam > Juchowo Farm
Juchowo Farm
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży użyteczności publicznej.
Partner wdrażający: Comdrev zobacz wizytówkę
Zarząd Fundacji
Zarząd Fundacji
Elastyczność konfiguracji, bogaty zakres funkcjonalności oraz zapewnienie zgodności z przepisami, sprawia, że enova365 istotnie ograniczyła ryzyko popełnienia błędów przez pracownika. Oprogramowanie enova365 spełniło nasze dotychczasowe oczekiwania.
Koniecznie trzeba podkreślić, że wdrożenie sytemu w naszej organizacji przebiegło sprawnie. Na każdym etapie wdrożenia mogliśmy liczyć na duże wsparcie i pełen profesjonalizm Partnera.
Dzięki doświadczeniom dotychczasowej współpracy możemy szczerze polecić firmę Comdrev, jako solidnego partnera biznesowego, a sam system enova365 jako dobre narzędzie wspomagające zarządzanie organizacją.
Charakterystyka firmy:
Fundacja im. Stanisława Karłowskiego ma swoją siedzibę w Juchowie koło Szczecinka, w województwie zachodniopomorskim. Fundacja jest podmiotem prawnym prowadzącym Projekt Wiejski Juchowo i posiada status organizacji pożytku publicznego. Jest również właścicielem ziemi, zwierząt, budynków i maszyn, co daje możliwość prowadzenia gospodarki biodynamicznej oraz odbudowę żyzności gleby. Wszystkie produkty spożywcze powstają w ekologicznych warunkach ze szczególnym poszanowaniem praw przyrody. Bez szkodliwych pestycydów, sztucznych nawozów czy barwników, a jedynie z wykorzystaniem w pełni naturalnych rozwiązań, takich jak użyźnianie gleby kompostem.
W ramach Projektu Wiejskiego Juchowo prowadzimy:
- działalność edukacyjną dla młodzieży i dorosłych, praktyki uczniowskie, szkolenia, seminaria i wizyty studyjne,
- biodynamiczne gospodarstwo rolne produkujące żywność ekologiczną (zboża, warzywa, mleko),
- Zakład Aktywności Zawodowej zajmujący się przetwórstwem produktów roślinnych,
- przetwórstwo mleka na rzemieślnicze sery i twarogi.
Wyzwania postawione przed systemem:
Nasza organizacja szukała zintegrowanego sytemu informatycznego, w którym wszystkie moduły będą ze sobą współpracowały. Korzystaliśmy wcześniej z innego oprogramowania, gdzie brak jednej i spójnej bazy powodował częste błędy pracowników oraz czasochłonność, przy ich poprawianiu. Kluczowymi kryteriami, jakimi kierowaliśmy się przy wyborze systemu były:
- zintegrowana baza danych, dająca łatwy i szybki dostęp do danych księgowych wszystkich działów;
- elastyczność systemu;
- możliwość definiowania własnych raportów kontrolingowych;
- możliwość integracji z innymi systemami zewnętrznymi;
- możliwość zarządzania sprzedażą;
- aktualizacje oprogramowania gwarantujące dostosowanie do aktualnych przepisów polskiego prawa.
Opis wdrożenia
Korzyści:
- Poprawa jakości danych w systemie.
- Szybki przepływ informacji.
- Usprawnienie procesu planowania oraz zarządzania.
- Centralna baza danych obejmująca wszystkie działy.
- Integracja danych w ramach jednego systemu.
- Bieżący dostęp do informacji i pełnej kontroli wyników finansowych.
- Konfiguracja systemu zgodna z przepisami prawa.
- Automatyzacja rutynowych działań.
- Płynne raportowanie.
- Centralizacja informacji i łatwy dostęp do danych zarządczych, ułatwiający podejmowanie strategicznych decyzji.
- Sprawny obieg dokumentów.
- Możliwość pracy zdalnej przez przeglądarkę lub VPN.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe