Juchowo Farm 
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży użyteczności publicznej. 

Partner wdrażający: Comdrev zobacz wizytówkę

Zarząd Fundacji
Zarząd Fundacji

Elastyczność konfiguracji, bogaty zakres funkcjonalności oraz zapewnienie zgodności z przepisami, sprawia, że enova365 istotnie ograniczyła ryzyko popełnienia błędów przez pracownika. Oprogramowanie enova365 spełniło nasze dotychczasowe oczekiwania. 
Koniecznie trzeba podkreślić, że wdrożenie sytemu w naszej organizacji przebiegło sprawnie. Na każdym etapie wdrożenia mogliśmy liczyć na duże wsparcie i pełen profesjonalizm Partnera. 
Dzięki doświadczeniom dotychczasowej współpracy możemy szczerze polecić firmę Comdrev, jako solidnego partnera biznesowego, a sam system enova365 jako dobre narzędzie wspomagające zarządzanie organizacją. 

Charakterystyka firmy:

Fundacja im. Stanisława Karłowskiego ma swoją siedzibę w Juchowie koło Szczecinka, w województwie zachodniopomorskim. Fundacja jest podmiotem prawnym prowadzącym Projekt Wiejski Juchowo i posiada status organizacji pożytku publicznego. Jest również właścicielem ziemi, zwierząt, budynków i maszyn, co daje możliwość prowadzenia gospodarki biodynamicznej oraz odbudowę żyzności gleby. Wszystkie produkty spożywcze powstają w ekologicznych warunkach ze szczególnym poszanowaniem praw przyrody. Bez szkodliwych pestycydów, sztucznych nawozów czy barwników, a jedynie z wykorzystaniem w pełni naturalnych rozwiązań, takich jak użyźnianie gleby kompostem. 

W ramach Projektu Wiejskiego Juchowo prowadzimy: 

  • działalność edukacyjną dla młodzieży i dorosłych, praktyki uczniowskie, szkolenia, seminaria i wizyty studyjne, 
  • biodynamiczne gospodarstwo rolne produkujące żywność ekologiczną (zboża, warzywa, mleko), 
  • Zakład Aktywności Zawodowej zajmujący się przetwórstwem produktów roślinnych, 
  • przetwórstwo mleka na rzemieślnicze sery i twarogi. 

Wyzwania postawione przed systemem:

Nasza organizacja szukała zintegrowanego sytemu informatycznego, w którym wszystkie moduły będą ze sobą współpracowały. Korzystaliśmy wcześniej z innego oprogramowania, gdzie brak jednej i spójnej bazy powodował częste błędy pracowników oraz czasochłonność, przy ich poprawianiu. Kluczowymi kryteriami, jakimi kierowaliśmy się przy wyborze systemu były:

  • zintegrowana baza danych, dająca łatwy i szybki dostęp do danych księgowych wszystkich działów; 
  • elastyczność systemu;
  • możliwość definiowania własnych raportów kontrolingowych;
  • możliwość integracji z innymi systemami zewnętrznymi;
  • możliwość zarządzania sprzedażą;
  • aktualizacje oprogramowania gwarantujące dostosowanie do aktualnych przepisów polskiego prawa. 


Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Poprawa jakości danych w systemie.
  • Szybki przepływ informacji.
  • Usprawnienie procesu planowania oraz zarządzania.
  • Centralna baza danych obejmująca wszystkie działy. 
  • Integracja danych w ramach jednego systemu. 
  • Bieżący dostęp do informacji i pełnej kontroli wyników finansowych. 
  • Konfiguracja systemu zgodna z przepisami prawa. 
  • Automatyzacja rutynowych działań. 
  • Płynne raportowanie. 
  • Centralizacja informacji i łatwy dostęp do danych zarządczych, ułatwiający podejmowanie strategicznych decyzji. 
  • Sprawny obieg dokumentów. 
  • Możliwość pracy zdalnej przez przeglądarkę lub VPN. 

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365