Strona główna > Zaufali nam > Currenda
Currenda
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży usług i B2B
Partner wdrażający: Ekspert Systemy Informatyczne sp. z o.o. sp. k. zobacz wizytówkę
Alicja Kundzier, Dyrektor finansowy
Alicja Kundzier, Dyrektor finansowy
W systemie enova365 nie tylko odwzorowaliśmy procesy obsługiwane przez poprzednie systemy, ale również pojawiły się nowe możliwości np. w zakresie windykacji. Warto dodać, że teraz mamy dane księgowe i kadrowe w jednym systemie.
Charakterystyka firmy:
Currenda sp. z o.o. jest producentem specjalistycznego oprogramowania dla sądownictwa i kancelarii komorniczych, świadczy usługi wsparcia i utrzymania systemów. Firma przeprowadza również warsztaty wdrożeniowe oraz szkolenia związane ze zmianami w prawie. W ramach spółki funkcjonuje również wydawnictwo książek i czasopism o tematyce prawniczej i egzekucyjnej.
Wyzwania postawione przed systemem:
Głównym czynnikiem warunkującym chęć zmiany oprogramowania w firmie Currenda był brak aktualności systemu i możliwości jego dostosowania do szybko zmieniających się przepisów prawnych oraz nowych regulacji w ustawie o rachunkowości. Proponowany system musiał jednocześnie odznaczać się dużą elastycznością i umożliwiać łatwą integrację w obszarze stosowanych już rozwiązań.
Dalszymi czynnikami były rosnące wymagania wobec oprogramowania w zakresie:
- automatyzacji generowania dokumentów obciążeniowych za utrzymanie i aktualizacje dla użytkowników systemów dostarczanych przez firmę Currenda,
- możliwości dostosowania oprogramowania do specyficznych wymagań firmy w zakresie obsługi kancelarii komorniczych i klientów wydawnictwa,
- automatyzacji procesów fakturowania,
- wydajności oprogramowania.
Opis wdrożenia
Korzyści:
- automatyzacja najważniejszych procesów związanych z fakturowaniem i generowaniem dokumentów księgowych,
- automatyzacja obiegu dokumentów w firmie z odwzorowaniem ścieżek akceptacji, weryfikacji i zależności logicznych pomiędzy poszczególnymi działami,
- znaczne usprawnienia w zakresie ewidencji czasu pracy pracy, szczególnie przydatne w trybie pracy zdalnej,
- umożliwienie samoobsługi pracowniczej, usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami, kierownikami i działem kadr,
- poprawienie wskaźników, związanych z windykacją,
- wyeliminowanie konieczności pracy w dwóch systemach, a co za tym idzie przepisywania i kopiowania danych dot. urlopów i kartotek pracowników,
- poprawa jakości danych,
- zmniejszenie liczby pomyłek przy wprowadzaniu danych do systemu
- możliwość dalszej aktualizacji i rozbudowy.
Wykorzystane we wdrożeniu moduły
Moduły podstawowe
Moduły dodatkowe
Pulpity