Cafe El Mundo 
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży produkcyjnej

Partner wdrażający: Wercom zobacz wizytówkę

Oprogramowanie enova365 to elastyczne rozwiązanie informatyczne. Cenione szczególnie za znakomity stosunek ceny do szerokich funkcjonalności. Wśród Klientów, enova365 doceniana jest za to, że rozwija się wraz z przedsiębiorstwem- zmiany prawne są szybko implementowane przez Producenta. Dodatkowo, integracja kolejnych, nowych modułów nie wymaga skomplikowanych operacji.

Charakterystyka firmy:

Imperiale to poznańska firma z branży obuwniczej, oferująca swoim Klientom produkty włoskich marek premium (m.in. Iceberg, Vittorio Virgili, Nando Muzi, Baldinini).
Pod marką Cafe El Mundo zajmuje się dystrybucją wysokiej jakości kaw na rynek wschodnio-europejski. Od 60 lat dostarcza swoje produkty do najlepszych kawiarni, restauracji i barów. Jako jedyni posiadają aż 6 certyfikatów jakości, w tym przyznawany przez Włoski Instytut Espresso (INEI) prestiżowy certyfikat Espresso Italiano.

Wyzwania postawione przed systemem:

Choć obszary działalności przedsiębiorstwa (branża obuwnicza oraz kawowa) są różne, łączy je jedna wspólna cecha, a właściwie kraj pochodzenia produktów- Włochy. Klientami Imperiale są przede wszystkim odbiorcy biznesowi, czasem także osoby indywidualne. Pomimo tego, że firma zaliczana jest do MŚP, ilość działań związanych z obsługą handlową jest bardzo duża. Szczególnie w ramach rozwiązań e-commerce służących sprzedaży. Chcąc skutecznie funkcjonować na rynku, Imperiale potrzebuje nowoczesnego, elastycznego systemu informatycznego, który zapewni odpowiednie wsparcie działań operacyjnych w obszarze handlowym.


Opis wdrożenia

Imperiale zdecydowało się na oprogramowanie enova365 z wykorzystaniem platformy chmurowej Microsoft Azure. Rozwiązanie, którego główną zaletą są niskie koszty utrzymania oraz brak konieczności posiadana własnej infrastruktury serwerowej. Klient zdecydował się na użytkowanie w formie abonamentowej, dzięki czemu nie poniósł wysokich opłat na start.
Wdrożenie systemu enova365 zapewniło możliwość grupowania towarów według kategorii. Stworzono szczegółowe kartoteki kontrahentów, które umożliwiły kompleksowe świadczenie usług. Bezpośrednio przełożyło się to na zwiększenie jakości obsługi Klientów. Dzięki systemowi informatycznemu, powiązano m.in. poszczególnych odbiorców z konkretnymi umowami handlowymi, cennikami czy terminami płatności.
System enova365 gwarantujący zgodność z przepisami prawa gospodarczego, dostarcza również informacji z Ministerstwa Finansów dotyczących statusu płatników VAT, tak zwana „biała lista”, jako czynnych i zarejestrowanych. Umożliwia również możliwość pobierania danych z baz REGON czy Głównego Urzędu Statystycznego.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

Moduły podstawowe

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365