Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) obowiązek pracodawcy
Przygotuj swoją firmę z systemem enova365
Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur.
PPK - jak wdrożyć w firmie?
Więcej o technicznej stronie wdrożenia Pracowniczych Planach Kapitałowych w firmie opowiadają eksperci: twórcy oprogramowania ERP enova365 oraz przedstawiciele instytucji finansowej obsługującej procesy PPK
Zaufali nam
88% użytkowników poleciłoby enova365 innym firmom
enova365 umożliwiła elastyczną definicję algorytmów płacowych, które w znaczącym stopniu zautomatyzowały sposób rozliczenia absencji. Dodatkowo moduł Kadry i Płace pozwolił odtworzyć wielopoziomową strukturę firmy.
enova365 umożliwia jasne zobrazowanie grafików pracy pracowników. Dział Kadrowy otrzymuje precyzyjne informacje potrzebne do ewidencji danych kadrowych i naliczania wynagrodzeń, a osoby przygotowujące grafiki posiadają wszelkie informacje w jednym miejscu dotyczące planu pracy, przepracowanego czasu, nieobecności, badań i nabytych uprawnień.
Kluczowa była zmiana modelu integracji pomiędzy systemem transakcyjnym do naliczania tantiem, a systemem ERP – z integracji przez pliki tekstowe, na integrację online. Usługa webservices w pełni zautomatyzowała proces wymiany danych. Taka zmiana pozwala na zwrot informacji o stanie rozrachunków kontrahenta do systemu transakcyjnego ZAIKS.