![Zmiany w przepisach w systemie ERP enova365](https://www.enova.pl/content/uploads/2018/04/banner-split-jpk-1920x570.jpg)
Obsługa płatności w split payment
enova365 zapewnia bezpieczeństwo oraz pomaga w kontroli finansów firmy
Mechanizm podzielonej płatności obowiązuje od 1 lipca 2018 r.
![system ERP enova365](https://www.enova.pl/content/uploads/2020/07/split-payment-w-enova365-screen-960x589-1.png)
- Split payment teoretycznie jest dobrowolny, w praktyce może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT.
- O przejściu na mechanizm decyduje bowiem nabywca, a nie sprzedawca.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w komunikacie przelewu, bank ma automatycznie dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT.
![System enova365 w wersji desktopowej](https://www.enova.pl/content/uploads/2020/07/tlo-do-video-na-100.jpg)
Zobacz jak wygląda split payment w enova365
Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz spotkanie ekspertów
21 czerwca 2018 przedstawiciele trzech obszarów: bankowości, finansów oraz oprogramowania ERP, spotkali się, aby rozwiać Twoje wątpliwości dotyczące MPP:
- kogo ma obowiązywać split payment?
- czy trzeba będzie płacić podwójnie za przelew?
- czy nastąpi zmiana w sprawozdaniach finansowych?
![Webinarium ekspertów z enova365, systemu ERP oraz CITI Bank na temat split payment](https://www.enova.pl/content/uploads/2020/07/split-payment-webinarium-screen-960x663-1.jpg)
Wolisz przeczytać o split payment?
Boisz się o płynność finansową swojego przedsiębiorstwa?
![split payment - darmowy e-book](https://www.enova.pl/content/uploads/2020/07/banner-e-book-split-payment-960x640-1.jpg)
Pobierz darmowe kompendium wiedzy o mechanizmie podzielonej płatności. Dowiesz się z niego jak:
- przygotować się do split payment,
- nie zamrozić całości pieniędzy,
- otrzymać zwrot VAT w 25 dni,
- co zmieniło się od 01.11.2019 roku.
Co wyróżnia enova365?
![ikona komputer pobierający aktualizację systemu ERP enova365](https://www.enova.pl/content/uploads/2020/07/aktualizacje-zielone-185x138-1.png)
Aktualizacja w cenie
System enova365 jest na bieżąco aktualizowany – zgodnie ze wszystkimi zmianami w przepisach. Jeśli ustawodawca wprowadzi aktualizacje w strukturach plików JPK czy mechanizmie split payment, wszystkie one znajdą odzwierciedlenie w systemie. Twoja firma otrzyma je bezpłatnie – w ramach aktualizacji systemu.
![ikona funkcjonalności enova365 webserwis](https://www.enova.pl/content/uploads/2018/04/webservices.png)
Bankowość w systemie
Obsługuj wygodnie rachunki bankowe w systemie enova365. Dzięki wykorzystaniu technologii webservice masz dostęp do kont firmowych bezpośrednio z poziomu enova365. Rozwiązanie umożliwia kontrolowanie i wykonywanie czynności na operacjach bankowych z poziomu enova365 – bez konieczności logowania się do systemu bankowego. Usługa ta dostępna jest dla wybranych banków.
![otwarty-na-integracje](https://www.enova.pl/content/uploads/2018/03/otwarty-na-integracje-185x112.png)
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Dla biur rachunkowych i firm współpracujących z biurami, enova365 udostępnia Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Umożliwia on przesyłanie plików oraz dostęp do rozliczeń i raportów online.
![ikony urządzeń smartfon, laptop, tablet](https://www.enova.pl/content/uploads/2018/03/mobilnosc.png)
Dopasowanie do potrzeb
System enova365 odpowiada na potrzeby firm handlowych, produkcyjnych czy usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy może być wykorzystywany przez różnych użytkowników. Skalowalność i modułowość pozwala dopasować go do aktualnych potrzeb – daje także przestrzeń na rozwój. Istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności wraz ze wzrostem firmy – bez konieczności wymiany systemu.
Proponowane rozwiązania
Handel i magazyn
Rozwijaj się w wielu krajach świata, dzięki obsłudze eksportu i oddziałów rozproszonych