e-commerce pod kontrolą. 25 maja 11:00
webinar | dla e-commerce managera | przedsiębiorcy
Jak poukładać i zautomatyzować obsługę zamówień z kilku kanałów sprzedaży?
Automatyzacja procesów handlowych | elastyczny magazyn | zarządzanie zamówieniami
enova365 to system ERP, który działa na zapleczu wielu średnich i większych biznesów e-commerce, m.in. sklepOpon.com, bezokularow.pl, healthlabs.care, Ziaja. Jest również zintegrowany z Baselinker. Warto zobaczyć jak enova365 wspiera realizację zamówień czy zarządzanie magazynem.
Zobacz, o czym Rafał Owsianik, kierownik projektu Handel z enova365, oraz zaproszeni eksperci, będą dyskutować na webinarze.
Czego dowiesz się na webinarze:
Startujemy 25 maja o 11:00
• Jakie są największe wyzwania stojące
przed e-commerce - przedstawienie konkretnych problemów
• W jaki sposób system ERP wspiera e-commerce - przedstawienie zależności pomiędzy ERP w e-commerce
• Korzyści, jakie daje wdrożenie systemu
ERP dla e-commerce - na przykładach
• Automatyzacja procesów handlowych – co
warto zautomatyzować?
• Business Intelligence – czyli
jak mieć swoją sprzedaż pod kontrolą - prezentacja rozwiązań, wskaźników
• e-commerce w systemie ERP enova365 –
aspekty wdrożenia na podstawie case study
Dodatkowo, postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytania.
Jeśli zapiszesz się na nasz mailing "Nowoczesny handel od zaplecza", otrzymasz paczkę powitalną: dodatkowe materiały związane z tematem spotkania oraz nagranie spotkania. Do zobaczenia!
Webinar jest skierowany do:
managerów i właścicieli e-commerce szukających wygodnych narzędzi do pracy z kilkoma kanałami sprzedaży, np. sklep internetowy, Allegro, marketplace, dropshipping
osób odpowiedzialnych za optymalizację procesów związanych z obsługą zamówień
pracowników działów handlowych, zamówień