23 października 2020

NOWOŚĆ w enova365 – moduł Praca Zdalna

Już na początku listopada 2020 roku udostępnimy Państwu nową funkcjonalność – moduł Praca Zdalna.

Wiele organizacji w tym roku zostało zmuszonych do przejścia w tryb pracy zdalnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom prezentujemy moduł, który ułatwia komunikację w firmie oraz porządkuje zadania, które mamy do wykonania.  Z drugiej strony to narzędzie dla Kadry Zarządzającej i menadżerów. Dzięki niemu możemy rejestrować czas pracy i planować pracę swoich podwładnych. Praca Zdalna to wsparcie organizacji pracy firm na każdym poziomie od szeregowego pracownika do pionu kierowniczego.

Podstawowe funkcje:

  • wsparcie Pracy rozproszonej,
  • koordynowanie zadań wieloetapowych,
  • delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań,
  • ewidencjonowanie czasu pracy,
  • raportowanie.

 

Dowiedz się więcej o nowej funkcjonalności>

Zobacz inne z kategorii Aktualności

11.01.2022

Komunikat - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022 r.

Implementacja przepisów w sprawie przedłużenia terminów poboru i przekazania przez niektórych płatników zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.

25.11.2021

-26% na 26.XI Black Friday 2021 z enova365

Sprawdź szczegóły oferty specjalnej z okacji Black Friday

22.11.2021

Zapowiedź: Black Friday z enova365

Tylko 26 listopada 2021 roku!

18.11.2021

Zakończenie wsparcia systemu zarządzania bazą danych MySQL przez oprogramowanie enova365

Z dniem 31 grudnia 2022 r. planowane jest zakończenie wsparcia systemu zarządzania bazą danych MySQL przez oprogramowanie enova365.

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365