Zakres obowiązków:
- obsługa systemu zgłoszeniowego – analiza i realizacja zgłoszeń dotyczących konfiguracji oraz analizy błędów oprogramowania enova365 w obszarach księgowo – finansowych,
- współtworzenie nowych funkcji poprzez zbieranie oczekiwań dotyczących rozwoju oprogramowania,
- konsultacje z Autoryzowanymi Partnerami firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość przez konsultacje telefoniczne,
- przygotowywanie materiałów edukacyjnych w postaci dokumentacji technicznej do systemu oraz szkoleń,
- nadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmian w programie w ramach obsługi zgłoszeń od Autoryzowanych Partnerów,
- uczestnictwo w testowaniu aplikacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne),
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień księgowych (plan kont, rejestr VAT, kasa/bank, rozrachunki, deklaracje podatkowe, środki trwałe),
- umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej,
- otwartość na nową wiedzę,
- dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- praktyczna znajomość systemów klasy ERP.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- pracę w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze),
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.30-9.00),
- dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- długoterminową współpracę,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii,
- realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania,
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów,
- dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- po okresie próbnym wybór benefitów (karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe).