Strona główna > Zaufali nam > FOGA POLEN
FOGA POLEN
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży produkcyjnej
Partner wdrażający: READY TO RISEzobacz wizytówkę
Sebastian Janeczek, Członek Zarządu
Sebastian Janeczek, Członek Zarządu
Wdrożenie systemu enova365 pozwoliło nam na bardziej odważne planowanie oraz realizację procesów sprzedaży. Korzystamy z enova365 w modelu abonamentowym, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy liczbę stanowisk systemu do intensywności działań handlowych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą READY TO RISE, która rzetelnie zrealizowała przyjęte cele, a także zapewniła wsparcie powdrożeniowe. Dzięki temu udana współpraca trwa do dziś.
Charakterystyka firmy:
FOGA POLEN Sp. z o.o. od 1994 roku zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości profili aluminiowych na licencji szwedzkiej firmy FOGA SYSTEM. System profili idealnie nadaje się do projektowania i produkcji systemów wystawienniczych, stoisk targowych wykorzystywanych podczas eventów i targów. Produkty marki FOGA cechuje ponadprzeciętna wytrzymałość oraz wyjątkowa prostota montażu. Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do agencji reklamowych.
Wyzwania postawione przed systemem:
Przed wdrożeniem systemu enova365 firma korzystała z przestarzałego oprogramowania, pracującego w systemie DOS, które pozwalało na ewidencjonowanie jedynie podstawowych zdarzeń. Technologia używanego programu nie zapewniała pracy przez przeglądarkę, modułu CRM oraz modyfikacji wydruków. Ograniczone były również możliwości konfiguracyjne dokumentów handlowo-magazynowych.
Foga zdecydowała się na wdrożenie systemu wspólnie z biurem rachunkowym. Oznacza to, że zarówno Klient jak i biuro rachunkowe pracują na tej samej bazie w systemie pełni zintegrowanym, bez konieczności ręcznego importowania dokumentów z modułu Handel. Firma zdecydowała się na pracę przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu system wspiera mobilność pracowników i pozwala na korzystanie z dowolnych urządzeń do pracy w systemie. Wspólna praca w ekosystemie biura rachunkowego dała firmie efekt synergii, a także skróciła czas poświęcany na przekazywanie dokumentów do księgowości.
Opis wdrożenia
Korzyści:
- rezygnacja z dodatkowych narzędzi w celu rejestracji procesów sprzedaży,
- swoboda w zarządzaniu zasobami magazynowymi oraz cennikami,
- mobilność i stabilność dzięki pracy przez interfejs przeglądarkowy,
- integracja z biurem rachunkowym dająca efekt księgowości in house.