Opis wdrożenia systemu ERP w organizacji pożytku publicznego
Charakterystyka firmy:
Federacja Polskich Banków Żywności to organizacja pozarządowa zrzeszająca 32 Banki Żywności na terenie całego kraju. Udzielają one bezpłatnej pomocy żywnościowej ponad 3,5 tys. organizacji i instytucji społecznych, we współpracy z ok. 2 tys. dostawców żywności.
Wyzwania postawione przed systemem:
Uporządkowanie procesów magazynowych, dystrybucji, wydruku dokumentów,.
Ewidencja i raportowanie przepływów towarów.
Lepsza organizacja pracy.
Logistyka darowizn koordynowanych na poziomie centralnym.
Korzyści: z wdrożenia systemu ERP w organizacji pożytku publicznego
Możliwość weryfikacji i rozliczania wydanego asortymentu.
Wysoki poziom bezpieczeństwa dostępu i ochrony informacji.
Sprawna koordynacja darowizn przez poszczególne Banki Żywności.
Rzetelna sprawozdawczość dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów.
Możliwość bieżącej analizy realizacji i przygotowywania planów dla poszczególnych kontrahentów.
Lepsza organizacja pracy i usprawnienie komunikacji między Federacją, poszczególnymi Bankami, odbiorcami, klientami i dostawcami.
Dopasowanie systemu do wewnętrznych standardów firmy, możliwość integracji z systemami informatycznymi dostawców.