ADIUTOR
Wdrożenie systemu ERP enova365 w branży usług i B2B. 

Partner wdrażający: BLACKSOFT Michał Szewczyk zobacz wizytówkę

Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o
Aneta Sieradzka, Dyrektor Zarządzający Adiutor Sp. z o.o

Dzięki modułowi automatycznego generowania, wysyłki i podpisu elektronicznego umów, zyskaliśmy czas poświęcany na przygotowanie kompletu dokumentów. Atutem rozwiązania jest fakt, że od razu otrzymujemy informację, czy kandydat zgadza się zapisami umowy i czy ją akceptuje. Graficzne rozwiązanie z pieczątką na umowie oraz generowanym certyfikatem – dodatkowo uwiarygadniają oświadczenia stron o zawarciu umowy. 

Charakterystyka firmy:

Adiutor Sp. z o.o. to firma z siedzibą w Toruniu, w województwie kujawsko-pomorskim, obecna na rynku od 2006 roku. Specjalizując się w branży opieki, firma ma na celu zapewnienie legalnego zatrudnienia dla opiekunów osób starszych na terenie Niemiec. Głównym obszarem aktywności firmy Adiutor jest świadczenie usług opieki oraz szeroko rozumianej pomocy w domu.


Wyzwania postawione przed systemem:

Przygotowane przez nas wydruki umów zlecenie w firmie Adiutor były wcześniej generowane i drukowane z poziomu formularza pracownika w Kadrach i Płacach, a następnie zawierane w formie papierowej. Dane na wydruku umowy zlecenie takie jak m.in. numer umowy, imię i nazwisko zleceniobiorcy oraz adres zleceniobiorcy, jego dane kontaktowe, dane o firmie zlecającej, numer REGON, NIP, KRS czy okres trwania umowy wczytywały się w sposób automatyczny zależnie od zleceniobiorcy, z którym umowa była nawiązywana. Był to pierwszy krok w stronę automatyzacji całego procesu generowania i podpisywania umów w firmie Adiutor. Generowanie umów w formie elektronicznej, obsługa ich wysyłki, elektronicznego zatwierdzenia oraz integracja całego procesu z systemem enova365 było następnym celem dla naszego zespołu.


Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Przyspieszenie i uproszczenie procesu podpisywania umów- pracownicy mogą generować umowy bezpośrednio w enova365, eliminując konieczność korzystania z dodatkowych narzędzi czy programów. Dzięki automatycznej wysyłce umów drogą mailową, umowy są dostarczane praktycznie natychmiastowo. To znacznie przyspiesza cały proces zawierania umów i redukuje czas oczekiwania;
  • Redukcja papierowej dokumentacji;
  • Zminimalizowanie błędów- automatyczne zaczytywanie danych na wydrukach umów i ich automatyczna wysyłka minimalizują ryzyko popełnienia błędu na takich etapach jak np. ręczne uzupełnianie danych zleceniobiorcy czy wysyłka na niepoprawny adres pocztowy;
  • Eliminacja konieczności osobistych wizyt w biurze- dzięki możliwości podpisywania umów drogą elektroniczną, zleceniobiorcy nie muszą już przychodzić do biura, aby fizycznie podpisać umowę.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365