15 stycznia 2021

Usprawnienie pracy z nowoczesnym systemem CRM

CRM czyli Custromer Relationship Management to narzędzie służące do zarządzania relacjami z Klientami. W tym tekście przedstawimy najważniejsze mechanizmy systemu, ale też dodatkowe funkcje o których nie każdy wie. Co warte podkreślenia, do bazy danych CRM w enova365 dostęp możliwy jest z dowolnego urządzenia, wystarczy podłączenie do przeglądarki internetowej, a to ułatwia pracę poza siedzibą firmy. Sam możesz wypróbować nasz CRM – demo dostępne jest tutaj.

Codzienna praca organizacji z wykorzystaniem systemu CRM pozwala na przechowywanie w jednym miejscu danych o kontrahentach oraz zadaniach z nimi powiązanych. Dzięki temu przepływ informacji odbywa się sprawniej, a dostęp do najważniejszych danych jest prostszy. Jedna baza, w której przechowywana jest historia kontaktu i np. notatki ze spotkań, to ogromny plus przy budowaniu długofalowych relacji – wszystkie dane w jednym miejscu, w tym wszystkie powiązane zadania. Jakie funkcje ma system dla poszczególnych obszarów działalności firmy? Czytaj dalej i potem bezpłatnie przez 14 dni testuj te funkcjonalności w enova365 CRM demo.

Jak system CRM pomoże w sprzedaży

Dział sprzedaży przechowuje w systemie wszystkie dane dotyczące kontrahentów. To niezwykle przyspiesza pracę. W kilka chwil można sprawdzić historię spotkań, korespondencji, wiadomości wymienianych z daną firmą czy podwykonawcą. Swoich kontrahentów w systemie enova365 można szeregować np. wedle kategorii i w prosty sposób przechodzić do wpisów związanych tylko z przykładowo Organizacjami Pożytku Publicznego. Sprawdź jak to wygląda w praktyce w enova365 CRM, demo znajdziesz tutaj.

CRM to także narzędzie, które pozwala na obsługę lejka sprzedażowego, czyli przepływu leadów oraz ewidencję procesów sprzedażowych. Możemy wejść na listę transakcji, przefiltrować je wedle stanu, sprawdzić szczegóły wymiany informacji w danym okresie czasu czy sprawdzić stan ich realizacji. Handlowcy, account managerowie w kilka kliknięć mogą podglądnąć liczbę aktywnych kontaktów, rozwinąć listę ze szczegółami każdego z nich. Sprawdź jak wygląda to na żywo – program CRM – demo możesz przetestować tutaj.

System CRM w działaniach marketingowych

System CRM przydaje się także marketingowcom, którym pomaga w analizie i jeszcze lepszym dostosowaniu komunikatów do określonych grup odbiorców. Możemy osobno na liście przyporządkować kontrahentów do odbiorców lub dostawców, dzięki czemu nasza praca staje się szybsza.

W systemie możemy śledzić:

  • lejek sprzedażowy,
  • definiować leady
  • sprawdzać jak się zmieniają, jakie treści powinni dostawać i jak kształtuje się nasza grupa docelowa.

Każdy lead można opisać, podpiąć pod określony projekt. CRM pozwala także na ocenę leada (chłodny, ciepły etc.), ale też zaznaczyć źródło jego pozyskania, co przekłada się na szybkie analizy pochodzenia potencjalnych Klientów. Chcesz sprawdzić jak działa to w enova365? Zapraszamy do przetestowania CRM demo, bezpłatnie przez 14 dni>

Praca zdalna i praca hybrydowa

Obszar enova365 Sprzedaż i CRM posiada także dedykowany moduł Praca Zdalna, który pozwala na zarządzanie zadaniami w czasie pracy rozproszonej. W tym samym narzędziu możemy dodawać swoje projekty i rozpisywać je na poszczególne zadania. Każde z nich ma przypisany status, priorytet oraz osobę prowadzącą. To przydatne narzędzie szczególnie jeżeli przy danym projekcie delegujemy pracę i innym osobom. Sprawdź jak wygląda lista zadań, dodaj swoje i poznaj funkcjonalność dla pracy zdalnej  – wystarczy przetestować nasz system CRM, demo za darmo.

Sprawna praca biura

CRM to niezawodne narzędzie przy planowaniu zastępstw w firmie (możesz sprawdzić już teraz program CRM demo lub wczytać się w szczegóły). Wyznaczone osoby, zgodnie z nadanymi uprawnieniami, mogą mieć dostęp i wgląd do kontrahentów np. przypisanych do innej osoby, dzięki temu nawet dłuższy urlop pracownika nie wpłynie na bieżącą pracę działu. W systemie można także zdefiniować swoje zasoby jak np. sprzęt czy samochody służbowe. To usprawni przepływ informacji i np. rezerwowanie sprzętu potrzebnego do przygotowania profesjonalnej prezentacji dla Klienta, gdzie potrzebujemy chociażby rzutnik czy rezerwację konkretnej sali.

System CRM – integracja z innymi systemami

W obecnej pracy bardzo często korzystamy z wielu narzędzi, a wyróżnikiem i przewagą enova365 jest jej szeroka możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami np. poprzez API. Szczególnie docenią to marketingowcy.

enova365 udostępnia możliwość, w której możesz przetestować program CRM. Demo możesz wykorzystać bezpłatnie, przejdź na stronę i zyskaj dostęp na 14 dni. Po wejściu do systemu zobacz jego podstawowe obszary, wybierz CRM i testuj do woli.

Zobacz inne z kategorii Aktualności

1.03.2024

Komunikat specjalny dla Klientów enova365 związany z wersją 2404 (data publikacji: 22 kwiecień 2024)

Informujemy, że wraz z publikacją wersji 2404, której wydanie zaplanowaliśmy na 22.04.2024, system enova365 będzie udostępniany wyłącznie w oparciu o nową technologię jaką jest Microsoft .NET6.

2.01.2024

Zmiany w cenniku enova365

Informujemy o zmianie cen enova365 oraz aktualizacji systemu wchodzącej w życie 2 stycznia 2024 roku.

9.05.2023

Uwaga: próba oszustwa – fałszywe faktury proformy

Podszywanie się pod producenta enova365. Zobacz, na co zwracać uwagę.

ikona demo systemu ERP enova365
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365