Partner wdrażający: KOMAKO sp. z o.o. zobacz wizytówkę

Artur Rydzewski, Dyrektor zarządzający, Członek zarządu
Artur Rydzewski, Dyrektor zarządzający, Członek zarządu

W związku z rynkowym rozwojem marki PUCCINI postanowiliśmy wzmocnić tak ważny obecnie segment e-commerce. Spółka po głębokiej analizie i stworzeniu tematycznego zespołu w swojej organizacji postanowiła przygotować scentralizowany system zarządzania e-sprzedażą. Postawiliśmy sobie za cel przygotować narzędzie dla naszej Spółki pozwalające realizować docelowo setki transakcji handlowych dziennie poprzez sklep oraz platformy aukcyjne, które w przyszłości będzie częścią jednego scentralizowanego systemu ERP w PUCCINI.

Charakterystyka firmy:

PUCCINI Sp. z o.o. to firma z wieloletnią tradycją i dużym doświadczeniem. To czołowy polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. Katalog Puccini to kilkaset modeli wyrobów dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych i gabarytowych. Obecnie firma PUCCINI prowadzi sprzedaż swoich produktów we własnym sklepie online, w Strefie Marek Allegro oraz w blisko 20 salonach stacjonarnych na terenie Polski. Ponadto współpracuje z szeroko rozwiniętą siecią kilkuset partnerów handlowych - hurtowników, detalistów czy agencji.

Opis wdrożenia

Korzyści:

  • Usprawnienie procesów księgowość i rozliczania pozyskanych dotacji.
  • Optymalne planowanie produkcji, weryfikacja dostępności zasobów i etapów produkcji.
  • Możliwość kontroli budżetu poszczególnych projektów oraz monitorowania ich realizacji.
  • Stabilność systemu, zgodność ze zmieniającymi się przepisami prawa.
  • Możliwość bieżącego monitorowania rozrachunków oraz efektywnego zarządzania finansami firmy.
  • Możliwość sprawnego pozyskania wszelkich informacji dotyczących prowadzonej działalności.

Wykorzystane we wdrożeniu moduły

Moduły podstawowe

Demo
Wersja demo systemu enova365

Przetestuj produkt enova365 i poznaj jego możliwości

prezentacja
Umów bezpłatną prezentację

Spotkaj się z Autoryzowanym Partnerem enova365