BERA Systems Sp. z o.o.

Siedziba główna Autoryzowanego Partnera

Warszawa

Czym się zajmujemy?

Od 1998 roku tworzymy dedykowane oprogramowanie na zamówienie, spełniające nawet najbardziej unikalne wymagania Klienta. Od początku działalności firmy wspieramy bankowość elektroniczną, tworzymy systemy interfejsowe dla banków i ich Klientów oraz programy Back Office. Naszym hobby jest sprzęganie rożnych systemów, by Klient unikał wpisywania w jedną klawiaturę tego, co widzi na drugim monitorze.
Od roku 2010 zajmujemy się sprzedażą i wdrożeniami systemu ERP enova365. Wdrożyliśmy m. in. rozwiązanie sprzęgające enova365 z systemem informatycznym operatora logistycznego, prowadzącego dla naszego Klienta magazyn i dostawy towarów. Bazując na tym rozwiązaniu mamy zaawansowane przygotowanie narzędzi scalających szczególnie moduł Handel systemu enova365 z systemami obcymi, by dostarczyć naszym Klientom kompleksowe narzędzie informatyczne organizujące hurtową i detaliczną – wysyłkową sprzedaż towarów.

Lata

Wieloletni Partner

Współpraca od 13 lat
Dlaczego my?
  • Kompleksowe rozwiązanie sprzedaży towarów
  • Różne systemy wspierające sprzedaż w jednym narzędziu
  • Oszczędność czasu i pracy przy obsłudze i zarządzaniu hurtownią
  • Aplikacje „szyte na miarę” – dostosowane do rzeczywistych potrzeb Klienta
  • Znajomość tematyki bankowej i bankowości elektronicznej