Omnichannel w praktyce – strategia dla B2B i B2C dlaczego warto w nią inwestować?

Darmowe webinarium z udziałem ekspertów od e-commerce i IT

Już 24 października o godzinie 11:00 dowiesz się:


  • Na czym polega strategia omnichannel (wielokanałowości)?

  • Dlaczego rozszerzenie kanałów sprzedaży spowoduje wzrost liczby Klientów w Twoim e-sklepie?

  • Poznasz ciekawe case study: e-sklep AGDmaster – sprzedaż na rynku polskim (Allegro)  i zagranicznym (Amazon. e-bay).

  • Jaką rolę odgrywa w tym procesie system ERP - czyli integracja i kontrola procesu zakupowego na każdym etapie.

Zdobądź praktyczną wiedzę o e-commerce za darmo

Jeszcze tylko wypełnij poniższe pola i gotowe!
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Soneta sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. J. Kustronia 44A, w celu zapisu na webinarium o e-commerce: "Omnichannel w praktyce – strategia dla B2B i B2C dlaczego warto w nią inwestować?". * Oświadczam, iż dane zostały podane dobrowolnie i zapoznałem się z poniższą klauzulą informacyjną oraz pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawienia. Jestem świadomy, iż moja zgoda może być w każdym czasie odwołana. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest [more] - Soneta spółka z o. o., z siedzibą w Krakowie, ul. J. Kustronia 44A, 30-432 Kraków; - z Inspektorem Ochrony Danych osobowych, można się skontaktować pod podanym adresem e-mail iod@enova.pl; - podane dane osobowe będą przetwarzane w celu zorganizowania bezpłatnej prezentacji systemu enova365 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; - Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania zgody; - przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody; - w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie oznaczonych danych osobowych może skutkować brakiem możliwości umówienia prezentacji; - Pana/Pani dane będą przechowywane na serwerach spoza europejskiego obszaru gospodarczego – Stany Zjednoczone. - dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Konsekwencją profilowania będzie otrzymywanie wyselekcjonowanej informacji.
Mariusz Wesołowski
Mariusz Wesołowski

Doświadczenie w projektach e-commerce zdobywał w Grupie Allegro. Stworzył i koordynował projekt Edukacyjnych Spotkań Allegro, w którym prowadził wykłady i warsztaty. W jego umiejętności szkoleniowe zaufały takie firmy, jak: Onet, Agora czy EduInvest czy Nowekompetencje.pl. Z jego doradztwa korzystała m.in. Grupa Raben, w której przez dwa lata rozwijał produkt e-commerce najpierw jako E-commerce Manager, a następnie Head of Sales E-commerce Product. 

Przemysław Strzałka
Przemysław Strzałka

CTO i Co-Founder w AGDmaster.com - jednym z największych sklepów internetowych z częściami i akcesoriami do urządzeń AGD i RTV. Absolwent socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH. Poza pracą miłośnik nowych technologii, a w pracy zapalony wojownik optymalizacji i automatyzacji. W swojej pracy odpowiada za rozwijanie skalowanej architektury e-commerce. Nie straszne mu wyzwania wielkich ilości danych, kursujących pomiędzy lokalną infrastrukturą a całą galaktyką Marketplace'ów, gdzie zgodnie z założeniami omnichannel'owości stara się lokować ofertę sklepu.

Radosław Balicki
Radosław Balicki

Dyrektor ds. wdrożeń z 15 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów ERP. W firmie Initius, głównie projektant wdrożeń systemu enova365 w obszarze handlowo-magazynowym, obsługi klienta, procesów produkcji, rozwiązań dedykowanych oraz integracji. Ukończył kursy dedykowane dla wdrożeń systemów informatycznych oparte o metodyki iteracyjne, zarządzania procesami. 

Konrad Spryńca
Konrad Spryńca

Moderator dyskusji

Zdobądź praktyczną wiedzę o e-commerce za darmo

Jeszcze tylko wypełnij poniższe pola i gotowe!
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Soneta sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. J. Kustronia 44A, w celu zapisu na webinarium o e-commerce: "Omnichannel w praktyce – strategia dla B2B i B2C dlaczego warto w nią inwestować?". * Oświadczam, iż dane zostały podane dobrowolnie i zapoznałem się z poniższą klauzulą informacyjną oraz pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawienia. Jestem świadomy, iż moja zgoda może być w każdym czasie odwołana. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest [more] - Soneta spółka z o. o., z siedzibą w Krakowie, ul. J. Kustronia 44A, 30-432 Kraków; - z Inspektorem Ochrony Danych osobowych, można się skontaktować pod podanym adresem e-mail iod@enova.pl; - podane dane osobowe będą przetwarzane w celu zorganizowania bezpłatnej prezentacji systemu enova365 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; - Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania zgody; - przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody; - w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie oznaczonych danych osobowych może skutkować brakiem możliwości umówienia prezentacji; - Pana/Pani dane będą przechowywane na serwerach spoza europejskiego obszaru gospodarczego – Stany Zjednoczone. - dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Konsekwencją profilowania będzie otrzymywanie wyselekcjonowanej informacji.