Zakres obowiązków:
- zdalna pomoc Partnerom handlowym w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
- współtworzenie nowych funkcji: zbieranie oczekiwań, współprojektowanie, testowanie oprogramowania
- prowadzenie szkoleń, tworzenie dokumentacji produktowej
- analiza przepisów podatkowych na potrzeby projektowania nowych funkcji programu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne)
- znajomość zasad obsługi klienta
- znajomość zagadnień księgowych (plan kont, rejestr VAT, kasa/bank, rozrachunki, deklaracje podatkowe, środki trwałe)
- bardzo dobra znajomość funkcjonalności co najmniej jednego systemu finansowo-księgowego
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość systemu do zarządzania enova365
- znajomość zagadnień z zakresu wytwarzania oprogramowania
- doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- długoterminową współpracę
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- dostęp do nowoczesnych technologii
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- parking samochodowy i rowerowy