Opis stanowiska:
- kontakt z Partnerami firmy oraz windykacja należności
- praca nad cennikiem – propozycje cen, kalkulacje, aktualizacje, korekty
- przygotowywanie i aktualizacja forecastów oraz przygotowywanie zbiorczej analizy sprzedażowej
- przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
- monitorowanie poprawności zapisów w bazie firmowej, wprowadzanie danych do CRM
- przygotowywanie promocji, regulaminów konkursów i rankingów, wyników, analiz promocji
- generowanie licencji na oprogramowanie
Wymagania:
- co najmniej rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- preferowane wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwie oraz podstawowych rozwiązań i usług IT
- zdolności komunikacyjne, interpersonalne i relacyjne, talent do budowania relacji z Klientami
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- nastawienie na realizację celów, konsekwencja w działaniu
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- praca w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze)
- elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
- udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach IT
- podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie