Specjalista ds. marketingu produktowego

Soneta to firma IT, która tworzy oprogramowanie ERP, z którego obecnie korzysta ponad 18 000 firm. Oprogramowanie obejmuje cały obszar przedsiębiorstwa. W Soneta spotkasz zatem nie tylko specjalistów IT, ale również ekspertów od księgowości, kadr, Business Intelligence czy sprzedaży.

Działania marketingowe związane z produktem oraz jego modelem sprzedaży są bardzo rozbudowane. Dlatego w Dziale Marketingu znajdziesz osoby, które wykorzystują oraz utwierdzają swoją ekspercką wiedzę i umiejętności w konkretnych specjalizacjach
i biznesowych obszarach. Tworzymy małe podzespoły, które przy zewnętrznym wsparciu umacniają nasz produkt na rynku.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu produktowego

 

Kogo szukamy?

Szukamy doświadczonego Specjalisty ds. marketingu produktowego, który zna w praktyce na czym polega planowanie, koordynowanie oraz nadzorowaniem działań związanych z marketingiem produktu IT w segmencie B2B. Rozumie również wyzwania związane z rozbudowanym lejkiem marketingowo-sprzedażowym, który w przypadku systemu ERP obejmuje różnorodny komitet zakupowy. Cenimy dobre zarządzanie swoim czasem, komunikatywność oraz gotowość do zbierania, analizowania oraz strategicznego wykorzystywania informacji i danych na temat przewag konkurencyjnych produktu.

Jeśli dodatkowo masz przynajmniej 5 lat doświadczenia na analogicznym lub zbliżonym stanowisku w B2B – chcemy Cię poznać.

Dołączysz do ośmioosobowego działu marketingu, który działa projektowo, procesowo, przy wsparciu agencji oraz specjalistycznych podwykonawców. Większość działań realizujemy samodzielnie, ale regularnie współpracujemy z ekspertami merytorycznymi z działu Produkcji, działem Sprzedaży, jak i firmami wdrożeniowymi.

 

Jaki będzie Twój zakres obowiązków:

  • współpraca z kierownikami projektów działu Produkcji, Sprzedaży, Partnerami, Klientami w zakresie pozyskiwania kluczowych informacji na temat produktów, otoczenia rynkowego oraz ich późniejszej analizy, celem dookreślania strategicznych kierunków marketingu produktu,
  • współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Produkcji w celu zapewnienia spójności działań brandingowych i marketingowych,
  • wyznaczanie kierunków komunikacji marek oraz dobór kanałów komunikacji i narzędzi, które zapewnią osiągnięcie wyznaczonego celu,
  • zaangażowanie w aktywności związane z wzmocnieniem lub wprowadzeniem nowych/dotychczasowych rozwiązań na rynek,
  • prowadzenie lub współudział w projektach marketingowych wspierających założony wzrost produktu oraz świadomości marki,
  • koordynacja/tworzenie marketingowych treści produktowych na potrzeby działu marketingu i sieci partnerskiej,
  • bieżąca kontrola pozycji rynkowej marki i produktu, monitorowanie rynku, i analiza zachowań konsumentów oraz działań konkurencji,
  • rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi Partnerami biznesowymi,
  • budowanie społeczności, wiarygodności i świadomości marki oraz dobrego wizerunku marki i rozpoznawalności wśród odbiorców,
  • pogłębianie wiedzy na temat grupy docelowej i dostosowywanie komunikacji do jej potrzeb.

 

Co oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • praca w modelu hybrydowym (2 dni w biurze miesięcznie)
  • długoterminową współpracę
  • współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • dostęp do nowoczesnych technologii
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy, ubezpieczenie
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy

 

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.