Specjalista ds. marketingu internetowego

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie kampanii on-line (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn)
  • całościowa opieka nad systemem do marketing automation
  • optymalizacja oraz tworzenie nowych ścieżek marketing automation
  • tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)
  • tworzenie raportów leadowych oraz kosztowych (ROI, budżet)
  • przygotowanie i promocja ciekawego contentu
  • obsługa kanałów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Vimeo)
  • monitorowanie trendów marketingowych, wprowadzanie nowych rozwiązań
  • aktualizacja treści na www i social media oraz monitoring stron partnerskich
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
  • budowanie świadomości marki na rynku
  • szeroki zakres działań PR: m.in. współpraca z mediami, influencerami, organizacjami branżowymi
  • współpraca z działami produkcyjnymi, handlowymi w zakresie przygotowywania
    i dystrybucji materiałów informacyjnych
  • dbanie o spójność identyfikacji wizualnej firmy
  • bieżąca analiza rynku IT oraz działań konkurencji

Wymagania:

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych
  • minimum 2 letnie doświadczenie w marketingu lub PR
  • znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube )
  • umiejętność tworzenia tekstów PR i branżowych (IT), pisania prostym zrozumiałym językiem, a przede wszystkim językiem korzyści
  • kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań, ciągłe poszukiwanie nowych możliwości marketingowych
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość
  • znajomość narzędzi marketingowych: Google Analytics, MS Excel, Google Ads, Google Tag Manager, Business Facebook, Facebook Pixel, Marketing Automation
  • znajomość systemów marketing automation i systemów CRM
  • znajomość systemów CMS (WordPress)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży IT
  • doświadczenie w marketingu B2B
  • prawo jazdy kategorii B (aktywne)
  • obsługa programu graficznego
  • znajomość narzędzi do monitoringu mediów np. Brand24, Unamo
  • znajomość Active Campaign

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.