Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • rozmowy z potencjalnymi Klientami (analiza potrzeb poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny – mailing) zgodny z procedurą RODO; rozmowy na konferencjach branżowych;
  • promowanie systemu enova365 w rozmowach z potencjalnymi Klientami;
  • wspieranie działań sprzedażowych i administracyjnych Działu Handlowego;
  • tworzenie i zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych Klientów, weryfikacja baz;
  • obsługa systemu CRM zgodnie z procedurami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (absolwent lub student ostatniego roku, preferowane kierunki ekonomia, marketing);
  • znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwie oraz podstawowych rozwiązań i usług IT;
  • zdolności komunikacyjne, interpersonalne i relacyjne, talent do budowania relacji z Klientami.
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;
  • elastyczność czasu pracy – wyjazdy na konferencje;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
  • nastawienie na realizację celów, konsekwencja w działaniu.


Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w telemarketing/na infolinii i recepcji
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca w godzinach 8:00 – 16:00 i 9:00 – 17:00;
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe;
  • pozytywną atmosferę pracy, udział w dynamicznym rozwoju firmy;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • po okresie próbnym prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy;
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów;
  • parking samochodowy i rowerowy.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.