Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży w branży IT

Opis stanowiska:

  • rozmowy z potencjalnymi Klientami (analiza potrzeb poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny -mailing) zgodny z procedurą RODO; rozmowy na konferencjach branżowyc
  • promowanie systemu enova365 w rozmowach z potencjalnymi Klientami
  • wspieranie działań sprzedażowych i administracyjnych Działu Handlowego
  • tworzenie i zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych Klientów, weryfikacja baz
  • obsługa systemu CRM zgodnie z procedurami firmy

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwie oraz podstawowych rozwiązań i usług IT
  • zdolności komunikacyjne, interpersonalne i relacyjne, talent do budowania relacji z Klientami.
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • elastyczność czasu pracy – wyjazdy do konferencje
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • nastawienie na realizację celów, konsekwencja w działaniu

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w telemarketingu / na infolinii i recepcji
  • prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w modelu hybrydowym
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • pozytywną atmosferę pracy, udział w dynamicznym rozwoju firmy
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • po okresie próbnym prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.