Młodszy specjalista/Specjalista ds. marketingu

Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, lubisz pisać, szukać informacji o nowościach, a do tego jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, to jest to ogłoszenie dla Ciebie.

Poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu doświadczonych marketerów i wesprze nas swoją wiedzą w kampaniach on-line, marketowaniu zmian w przepisach oraz content marketingu.


Zakres obowiązków:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
  • budowanie świadomości marki na rynku
  • szeroki zakres działań PR: m.in. współpraca z mediami, influencerami, organizacjami branżowymi, stowarzyszeniami
  • redagowanie artykułów, informacji prasowych, e-booków
  • organizowanie konferencji, webinarów, administracja portalem
  • nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji ze środowiskiem księgowych oraz radców podatkowych
  • przygotowanie i promocja ciekawego contentu
  • współpraca z działami produkcyjnymi handlowymi w zakresie przygotowywania i dystrybucji materiałów informacyjnych
  • współpraca z partnerami biznesowymi, w tym agencjami kreatywnymi, drukarniami oraz innymi dostawcami
  • aktualizacja treści na www i social media oraz monitoring stron partnerskich
  • monitorowanie trendów marketingowych, wprowadzanie nowych rozwiązań
  • dbanie o spójność identyfikacji wizualnej firmy
  • bieżąca analiza rynku IT oraz działań konkurencji

Wymagania:

  • umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów marketingowych
  • minimum roczne doświadczenie w marketingu lub PR (mile widziany marketing B2B)
  • łatwość przyswajania i przetwarzania informacji dotyczących przepisów prawnych szczególnie z dziedzin prawa pracy oraz przepisów księgowych
  • umiejętność tworzenia tekstów PR i branżowych (IT), pisania prostym zrozumiałym językiem, a przede wszystkim językiem korzyści
  • łatwość w przyswajaniu języka prawniczego, ustaw, rozporządzeń, przepisów
  • doświadczenie w wykorzystaniu social media do celów biznesowych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań, ciągłe poszukiwanie nowych możliwości marketingowych
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży IT
  • prawo jazdy kategorii B (aktywne)
  • obsługa programu graficznego
  • znajomość systemów CMS (WordPress)
  • znajomość narzędzi do monitoringu mediów np. Brand24, Unamo


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasz dział HR jest do Twojej dyspozycji. Wszelkie pytania możesz kierować do naszego zespołu na poniższy email.